Kineski Alibaba Holding zabilježio je u drugom tromjesečju rast prihoda za 59 posto na godišnjoj razini, što je njihov najveći rast od 2014., kada su dionice tog giganta e-trgovine prodane u javnoj ponudi, no dobit kompanije oštro je pala
Kvartalni prihodi Alibabe iznosili su 32,15 milijardi juana, odnosno 4,84 milijarde dolara, što je 59 posto više u odnosu na isto lanjsko razdoblje i njihov najveći skok od kraja 2013. godine
Iako je bruto vrijednost robe kupljene putem Alibabinih trgovačkih platformi rasla sporije u usporedbi s prošlom godinom, za 24 posto, na 837 milijardi juana, Alibaba je više novca dobio posredstvom svoje e-trgovine, posebice zahvaljujući rastu prihoda od oglašavanja.
Međutim, neto dobit kompanije pala je u odnosu na isto lanjsko razdoblje za 77 posto, na 7,14 milijardi juana, što je ponajviše posljedica velike zarade prošle godine zbog jednokratnog dobitka.
U drugom kvartalu ove godine Alibabina prodaja posredstvom mobilnih uređaja prvi je puta premašila prodaju putem PC-a.
Unatoč snažnom rastu prodaje Alibabe na inozemnim tržištima, većinu prihoda tvrtka i dalje ostvaruje na kineskom tržištu. Inozemni prihodi čine samo 4 posto ukupnih prihoda Alibabe.
Stoga bi, procjenjuju analitičari, usporavanje rasta kineskog gospodarstva moglo ugroziti Alibabu.