BRIGA ZA IMIDŽ

Čačić angažirao agenciju za praćenje medija

Bionic
Reading

Agencija Presscut za Ministarstvo gospodarstva, koje tu uslugu koristi prvi put, godinu će dana za 273 tisuće kuna svakodnevno analizirati medije, a mjesečno će Čačića obavještavati o rejtingu njegova ministarstva

Nakon što je nedavno prašinu podigla objava informacije kako su zakupili polugodišnji termin na Prvom programu Hrvatskoga radija radi promocije prvoga potpredsjednika Vlade i ministra gospodarstva Radimira Čačića, a potom je i iz samog Ministarstva potvrđeno da se za zakup medijskog prostora na 19 lokalnih televizijskih postaja i tri radijske postaje planira u ovoj godini potrošiti ukupno više od 919 tisuća kuna, ovih je dana sklopljen i jednogodišnji ugovor sa zagrebačkom agencijom za praćenje medija Presscut, piše Poslovni dnevnik

Ta će kuća za Čačićevo ministarstvo do polovice iduće godine obavljati posao praćenja medija i njihovih analiza te će pripremati medijske izvještaje. Prema podacima iz samoga natječaja Ministarstva gospodarstva, analitika napisa i priloga o svim temama iz resora Ministarstva gospodarstva obavljat će se i dostavljati Ministarstvu na dnevnoj razini.

Ministarstvo gospodarstva dosad nije koristilo takvu uslugu, nego je u travnju pokrenulo otvoreni postupak javne nabave. No, izuzev Presscuta, koji je u vlasništvu slovenske MCA grupe te Davora Huića, nijedna druga kuća nije iskazala interes. Na koncu je sklopljen ugovor s Presscutom u visini 273 tisuće kuna, koliko je bila i procijenjena vrijednost posla u samom natječaju.