Agencija Presscut za Ministarstvo gospodarstva, koje tu uslugu koristi prvi put, godinu će dana za 273 tisuće kuna svakodnevno analizirati medije, a mjesečno će Čačića obavještavati o rejtingu njegova ministarstva
Nakon što je nedavno prašinu podigla objava informacije kako su zakupili polugodišnji termin na Prvom programu Hrvatskoga radija radi promocije prvoga potpredsjednika Vlade i ministra gospodarstva Radimira Čačića, a potom je i iz samog Ministarstva potvrđeno da se za zakup medijskog prostora na 19 lokalnih televizijskih postaja i tri radijske postaje planira u ovoj godini potrošiti ukupno više od 919 tisuća kuna, ovih je dana sklopljen i jednogodišnji ugovor sa zagrebačkom agencijom za praćenje medija Presscut, piše Poslovni dnevnik
Ta će kuća za Čačićevo ministarstvo do polovice iduće godine obavljati posao praćenja medija i njihovih analiza te će pripremati medijske izvještaje. Prema podacima iz samoga natječaja Ministarstva gospodarstva, analitika napisa i priloga o svim temama iz resora Ministarstva gospodarstva obavljat će se i dostavljati Ministarstvu na dnevnoj razini.
Ministarstvo gospodarstva dosad nije koristilo takvu uslugu, nego je u travnju pokrenulo otvoreni postupak javne nabave. No, izuzev Presscuta, koji je u vlasništvu slovenske MCA grupe te Davora Huića, nijedna druga kuća nije iskazala interes. Na koncu je sklopljen ugovor s Presscutom u visini 273 tisuće kuna, koliko je bila i procijenjena vrijednost posla u samom natječaju.