Šoping groznica za Crni petak bacila je u probleme Hrvatsku poštu (HP). Zbog cunamija pošiljki otežana je isporuka manjih paketa naručenih online. Inače se takve pošiljke građanima dostavljaju na kućnu adresu, ali sad se od njih traži da ih osobno preuzmu u najbližoj poslovnici pošte
Naši čitatelji nam javljaju kako su poslovnice pretrpane paketima. A poneki su opravdano nezadovoljni jer su prilikom kupnje platili opciju dostave pošiljke na kućni prag.
Iz HP se pravdaju kako bilježe povećani priljev paketa. 'Radnici i resursi preraspodijeljeni kako bi kvaliteta dostave i dalje bila na očekivanoj razini. Samo za Crni petak zaprimili smo 113 tisuća paketa za isporuku', odgovorili su za tportal iz Pošte.
Napominju kako s e-trgovinama imaju ugovoren rok isporuke od tri radna dana, a cilj im je da što veći broj korisnika svoj paket dobije što prije.
'Koristimo opciju pozivanja korisnika u poštanski ured za vrijeme vršnog opterećenja i velikog priljeva paketa kao što je trenutni period, a ta praksa nam se pokazala kao pozitivno iskustvo za naše korisnike. Svi radnici Hrvatske pošte ulažu maksimalne napore kako bi velik broj pristiglih paketa bio isporučen čak i prije propisanog roka, a pozivanje korisnika samo je jedna od mogućnosti da svoj paket dobiju u najkraćem roku', poručili su iz Pošte.
Podsjetimo, kako je procjena Hrvatske gospodarske komore da će promet na Crni petak dosegnuti 137 milijuna eura, što je 10 milijuna eura više u odnosu na lani, dok će se u prosincu za vrijeme blagdanske potrošnje u maloprodaji potrošiti 3,3 milijarde.
Najviše se, kupuju odjeća i obuća, tehnika, ali i kozmetički proizvodi.