U iduća dva mjeseca zrakoplovi na zagrebačkoj zračnoj luci Franjo Tuđman neće moći slijetati od 22.35 do 6.35 ujutro, osim ponedjeljkom i petkom, kad će se pista zatvarati od ponoći do 6.35 sati. No što je s kritičnim letovima Croatia Airlinesa iz Frankfurta, Münchena i Bruxellesa, koji u Zagreb inače dolaze iz 22 sata?
U Croatia Airlinesu za tportal kažu da ne očekuju poseban utjecaj na red letenja s obzirom na noćne radove u Zagrebu. No u slučaju neplaniranih poremećaja u dnevnom prometu, odnosno ako se ukaže potreba za slijetanjem u vrijeme dok traju radovi u Zagrebu, zrakoplovi će slijetati u Pulu.
Suradnja s tom zračnom lukom dogovorena je preventivno radi takvih potencijalih situacija, dodaju u Croatia Airlinesu te pojašnjavaju:
'Zračna luka Pula izabrana je kao optimalno rješenje u operativnom pogledu i pogledu zbrinjavanja putnika. Croatia Airlines leti u Zračnu luka Pula tijekom cijele godine u redovitom prometu i sukladno tome u pulskoj zračnoj luci ima vlastitu tehničku podršku, svoje operativno osoblje i ugovorne prijevozničke tvrtke za prijevoz putnika i posada. Također, kompanija na pulskom području ima i važeće ugovore s određenim hotelima, a pritom su i ukupni hotelski kapaciteti u okolici ZL Pula veći nego u okolici ZL Rijeka'.
Dok traju radovi u Zagrebu, Hrvatska vjerojatno neće imati nijednu zračnu luku koja je otvorena cijelu noć. Naime, prema Naredbi o vremenu otvorenosti zračnih luka koju izdaje ministar mora, prometa i infrastrukture, samo ZL Franjo Tuđman mora biti otvoren 24 sata.
Nakon prošlogodišnjeg slučaja kad zrakoplov Croatia Airlinesa na noćnom letu iz Zagreba nje mogao zbog bure sletjeti u Dubrovnik, a na Tuđmanu ga nisu mogli primiti zbog nedovoljnog broja ljudi pa je preusmjeren u Rim, ministar prometa Oleg Butković obećao je da će od ovog ljeta i Zračna luka Split biti otvorena 24 sata.