Zadar je dobio novi trgovački centar – u četvrtak 15. prosinca otvoren je HEY Park Zadar, centar izgrađen po modelu retail parka, što znači da svaka trgovina ima ulaz i izlaz s parkirališta kako bi se kupcima omogućio brži pristup
Dovršenki su radovi na pristupnim putevima, parkirališnom prostoru i uređenju okoliša oko centra. Park je površine 6400 četvornih metara i ima 200 parkirnih mjesta. U trgovačkom centru nalaze se dućani s raznim sadržajima, od prehrane do drogerija i različitih modnih marki: Müller, Tedi, Farmacia, Eurospin, ZOO City, Pepco, Sport Vision.
U projekt je uložila zagrebačka tvrtka BMP Asset, koja je preko svoje druge projekte tvrtke izgradila Lidl na Putu Murvice u Zadru. Za izradu projekta i nadzor nad radovima bio je zadužen zadarski projektni ured D&Z.
'Hey Park Zadar predstavlja novi oblik shopping odredišta u kojem svaka trgovina ima zaseban ulaz izravno s parkinga, stoga nema više potrebe za obilaskom cijelog trgovačkog centra da bi se obavila jedna kupnja. Ovakav oblik prodajnog mjesta predstavlja prednost u odnosu na klasične trgovačke centre, jer kupcima omogućava bržu, ciljanu i često jeftiniju kupnju. Slični primjeri domaćih i stranih retail parkova jasno pokazuju kako je riječ o praktičnom i među kupcima iznimno prihvaćenom modelu svakodnevne kupnje bez gužvi', objasnio je ranije Željko Petković, direktor tvrtke BMP Asset.