S ciljem unaprjeđenja korisničkog iskustva te pružanja još kvalitetnije usluge, Hrvatski Telekom je na Iblerovom trgu u Zagrebu otvorio još jedan novi multimedijalni dućan. Hrvatski Telekom je tako čak 26 tradicionalnih T-Centara preuredio u moderne dućane prema najvišim standardima te time još jednom pokazao kako prati i stvara najnovije tehnološke trendove
T-Centar na Iblerovom trgu podijeljen je u više funkcionalnih cjelina i u potpunosti je prilagođen svim korisnicima usluga Hrvatskog Telekoma. Uz sve standardne mogućnosti, pripadnici Generacije Z i svi oni koji se tako osjećaju, u prvoj se specijaliziranoj zoni u sklopu T prodajnog mjesta mogu upoznati sa svim uslugama koje nudi brand bonbon.
Također, na pametnim uređajima u bonbon zoni, posjetiteljima su na raspolaganju i glazbeni albumi Billie Eilish, višestruke dobitnice nagrade Grammy i globalne aktivistice u području širenja digitalnog optimizma.
Ovaj T-Centar krasi i takozvana chill zona gdje korisnici, surfajući vodećom mrežom, mogu isprobavati nove funkcionalnosti na ondje izloženim pametnim uređajima.
Zaposlenici i sam prostor T-Centra na Iblerovom trgu opremljeni su u skladu sa svim epidemiološkim preporukama, a ekološki osviješteno uređenje uz već prepoznatljiv green wall u najnovije uređenim T prodajnim mjestima omogućava još ugodniju atmosferu prilikom upoznavanja sa širokim portfeljem proizvoda.
„Naši korisnici zaslužuju najbolju uslugu, a njen sastavni dio su i visokofunkcionalna, multimedijalna i moderno uređena prodajna mjesta, osmišljena i organizirana na način da osiguravaju besprijekorno korisničko iskustvo i nude brojne sadržaje. Naš T-Centar na Iblerovom trgu prostor je koji objedinjuje tehnološke novitete i pogodnosti fizičke poslovnice i ponosni smo što je opremljen po uzoru na najmodernije europske multimedijalne dućane. Ovim otvorenjem pokazujemo da i u izazovnim vremenima nastavljamo s ulaganjima u našu ponudu i još kvalitetniju uslugu“, izjavila je povodom otvorenja Maja Žunić, direktorica Sektora prodaje privatnim korisnicima Hrvatskog Telekoma.
Jedan od ciljeva prilikom renovacije svih T-Centara jest i povezati sve dobne generacije korisnika te im na zabavne i zanimljive načine približiti kako sve najnovije tehnologije mogu učiniti svakodnevne živote ljepšima, zabavnijima i jednostavnijima.
Tako će upravo ovaj T-Centar, čim to epidemiološka situacija dozvoli, biti prvi dućan Hrvatskog Telekoma u kojemu će se organizirati brojna druženja i radionice i gdje će posjetitelji uživati u razmjeni znanja te brojnim raznovrsnim zabavnim sadržajima koje omogućuju digitalne usluge.