dobar trend

Internetska prodaja podigla godišnje prihode Ikee

10.10.2018 u 15:01

Bionic
Reading

Prihodi od prodaje u trgovinama namještaja IKEA porasli su u protekloj financijskoj godini 4,5 posto zahvaljujući novim prodajnim prostorima i rastu prodaje putem Interneta, objavila je u srijedu Inter IKEA

Inter IKEA vlasnik je IKEA-inog poslovnog modela i davatelj franšize na globalnoj razini. Imaju 11 korisnika franšize od kojih je najveći IKEA Group s 367 trgovina u 30 zemalja, napominje Reuters.

Iz Inter IKEA-e izvijestili su da su u financijskoj godini završenoj u kolovozu zabilježili istu stopu rasta prihoda kao i u godini ranije, zahvaljujući 31-postotnom skoku prodaje putem Interneta koji je nadoknadio stagnaciju u trgovinama otvorenim dulje od godinu dana.

Ukupni su prihodi od prodaje robe i usluga dosegnuli 38,8 milijardi eura ako se isključi PDV. Iskazani u lokalnoj valuti, uvećani su jedan posto u odnosu na prethodnu financijsku godinu.

Ako se isključe novi trgovački prostori otvoreni u financijskoj godini za koju se podnosi izvješće, rast prihoda iskazan u lokalnim valutama također je iznosio jedan posto.

"IKEA bilježi kontinuirani rast unatoč izazovnom i promjenjivom maloprodajnom okruženju", istaknuo je u priopćenju direktor tvrtke Inter IKEA Torbjorn Loof.

Online prodaja iznosila je pet posto ukupnog prometa.

"Vidljivo je da smo u osnovi stagnirali kada je u pitanju prodaja u postojećim trgovinama ali zato imamo snažan rast prodaje bazirano na novim prostorima i internetskoj prodaji", kazao je Loof.

IKEA dostavni centar u Rijeci Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

U financijskoj godini 2018. otvoreno je ukupno 19 novih trgovina u cijelom svijetu, čime se njihov ukupni broj popeo na 422 na više od 50 tržišta.

IKEA je prošle godine predstavila promjenu poslovne strategije u sklopu koje namjeravaju otvarati i salone namještaja u gradskim središtima.

Također ulažu u poboljšanje usluga, u rasponu od aplikacija baziranih na tehnologiji proširene stvarnosti do montaža namještaja, s obzirom na pooštrenu konkurenciju i smanjenu privlačnost prodajnih centara nalik skladištima na gradskoj periferiji u kontekstu okretanja maloprodajnih tvrtki internetskoj prodaji.