Problemu nedostatka stručne radne snage tvrtka Optiplast iz Odre pored Siska doskočila je originalnim rješenjem – jumbo plakatima. Zadnjih nekoliko tjedana preko plakata uz cestu traži nove djelatnike. Vlasnik i direktor Danijel Drčić kaže da se to pokazalo punim pogotkom
Optiplast proizvodi plastičnu ambalažu, a zbog povećanja proizvodnje pojavila se potreba za dodatnim radnicima. Izgradili su dvije nove hale u kojima će, među ostalim, proizvoditi biorazgradive vrećice.
'Trenutno imamo više od 50 zaposlenih. Plan nam je povećati broj radnika za novih 10 do 15 djelatnika. Imamo oglase i na Zavodu za zapošljavanje, ali željeli smo privući što kvalitetnije ljude. Zbog toga smo se odlučili na jumbo plakate, što se pokazalo vrlo dobrom odlukom. Dosad nam se javilo što preko biroa, a što preko plakata, više od 50 ljudi. Akciju ćemo nastaviti i u naredna dva do tri tjedna', rekao je za tportal Drčić.
Ističe da je vrlo zadovoljan suradnjom sa Zavodom za zapošljavanje. Međutim problem je to što je preko njih jako teško naći stručne i iskusne ljude.
'Mala je vjerojatnost da ćete na birou naći inženjera elektrotehnike ili strojarstva s pet godina radnog iskustva. Išli smo s jumbo plakatima jer smo željeli da nam se jave ljudi i iz drugih tvrtki koje ćemo možda privući boljim uvjetima. Kao i mnoge poduzetnike, i nas muči kroničan nedostatak kvalitetnih visokoobrazovanih ljudi. Da se poslužim nogometnim žargonom: ako želite kvalitetnog čovjeka, tad morate napraviti dobar transfer - boljim radnim uvjetima oteti ga konkurenciji', naglasio je Drčić.
Reakcije njegovih kolega poduzetnika, kaže, na ideju s jumbo plakatima su više nego pozitivne.
'Mnogi me zovu i čestitaju. Svi su oni očajni jer ne znaju kako do ljudi. Jedan mi je rekao da je doslovno na cesti zaustavljao automobile konkurencije kako bi pokušao vrbovati nove radnike', rekao je Drčić.
Godišnji preradbeni kapacitet Optiplasta je oko 3600 tona dok će ove godine narasti na oko pet tisuća tona raznih vrsta vrećica i folija. Od ukupne proizvodnje izvozi više 25 posto i to većinom na tržišta Njemačke i Italije.
U 2016., što su zadnje dostupni javni podaci, tvrtka je imala 40,6 milijuna kuna prihoda i 3,3 milijuna kuna dobiti. Optiplast je Hrvatska gospodarska komora dvaput proglasila najboljom malom tvrtkom Sisačko-moslavačke županije.