Hrvatska junetina, novi brand Udruge tovljača junadi Baby Beef, u samo tjedan dana ulazi već u drugi vodeći trgovački lanac. Udruga Baby Beef prvo je potpisala je partnerski ugovor za korištenje branda Hrvatska junetina sa Sparom, a danas i s Kauflandom. S ostalima na listi najvećih trgovaca također se vode pregovori.
'Moram istaknuti kako smo zadovoljni ovakvim razvojem našeg novog branda i tolikim odazivom poslovnih partnera koji žele Hrvatsku junetinu u svojim dućanima, mesnicama, restoranima… Ugovori s najvećim trgovačkim lancima jamče nam dugoročnu održivost proizvodnje vrlo kvalitetnog junećeg mesa koje već šest desetljeća priznaju i traže na najzahtjevnijim gastronomskim tržištima. Članovi naše Udruge su jako zadovoljni, a i novi se žele učlaniti, jer vide da ova naša priča i brand imaju budućnost. Očekujem da će slično ići i suradnja s Kauflandom', izjavio je Darko Celovec, predsjednik Udruge Baby Beef.
Predsjednik udruge navodi i kako su prodajni rezultati u ovom kratkom roku jako dobri. Kaže kako se u prodavaonicama Spara i Interspara Hrvatska junetina prodavala brzo i u značajnim količinama, što je dokaz da je Spar prvi ispravno prepoznao puls tržišta. Upravo to je bio cilj Udruge pri kreiranju branda Hrvatska junetina: staviti kvalitetno domaće meso na police, koje će domaći kupci jasno razlikovati od uvoznog mesa. Celovec očekuje dobar nastavak rada u svim trgovačkim lancima. Unatoč tomu, zabrinut je za budućnost iz nekoliko razloga.
'Sve smo ovo postigli sami, svojim radom i novcem, bez ikakve pomoći države. U razvijenim zemljama je normalno da država podupire ovakve projekte u poljoprivrednoj proizvodnji, a kod nas je normalno da odmažu. Tako su nam prvo ukinuli markicu Meso hrvatskih farmi, za što su naknadno priznali da je pogreška te da će nam je vratiti. Ništa se nije dogodilo. U resornom Ministarstvu poljoprivrede su nam obećali pomoć za razvoj branda Hrvatska junetina, jasno, ništa se nije dogodilo. I to bismo preživjeli, jer smo navikli sami raditi, zarađivati i u naš lanac uključivati tisuće domaćih dobavljača. Ono što vjerojatno nećemo moći preživjeti je Zajednička poljoprivredna politika EU (ZPP) za novo razdoblje. Sadašnje smjernice te politike su za nas katastrofalne, a naše resorno ministarstvo mudro šuti. Za našu proizvodnju bi se trebalo iznimno predano boriti, svakodnevno lobirati i objašnjavati da smo mali, slabi i zadnji ušli u EU. Stoga ne možemo imati ista pravila kao ostali, pogotovo jer smo drugačije organizirali proizvodnju. No, znajući kako su dosad naši pregovarači uspješno branili interese hrvatske poljoprivrede, bojim se kako će još mnogi farmeri stavljati ključ u bravu“, kaže Celovec.