KentBanka nastavlja uspješno poslovati, rasti i razvijati poslovanje te je i u prvih devet mjeseci prošle godine bila najbrže rastuća banka u Hrvatskoj. Nakon što je u 2020. bila najbrže rastuća, i prije objave svih službenih rezultata poslovanja banaka, izvjesno je da je KentBanka i lani nastavila snažno rasti i po stopi povećanja imovine ostala u samom vrhu
U 2021. godini KentBanka je, prema nerevidiranim podacima, ostvarila dobit prije oporezivanja od 34 milijuna kuna, što je porast od 27 milijuna kuna ili 384 posto u odnosu na 2020. godinu. Ukupna aktiva iznosi 3,4 milijarde kuna što je povećanje od 450 milijuna kuna ili 16 posto u odnosu na godinu prije. Neto kreditni portfelj na kraju 2021. godine iznosi 1,85 milijardi kuna, što je povećanje od 265 milijuna kuna ili 17 posto. Bruto krediti stanovništvu bilježe porast od 34 posto, a pravnim osobama porast od 10 posto. U 2021. ostvaren je i rast depozita od 426 milijuna kuna, odnosno 19 posto, stoji u prioćenju KentBanke.
Prošle godine KentBanka je usvojila i nove strateške smjernice kojima želi podržati nastavak rasta i daljnjeg razvoja, a njih prati i novi vizualni identitet, te se s njihovom implementacijom započelo u 2022. godini.
Fokus KentBanke ostaje poslovanje s građanima te malim i srednjim poduzetnicima, kroz poslovnu mrežu koju čini ukupno 16 poslovnica u gradovima diljem zemlje te mrežu s više od 1000 bankomata i napredne digitalne usluge internet i mobilnog bankarstva, koje se kontinuirano unaprjeđuju. Prepoznajući da velik broj klijenata želi banku koja će ih podržati u ostvarenju njihovih i osobnih i poslovnih ambicija, koja ima izravan i osoban odnos s njima i pristupa im s poštovanjem i pažnjom, KentBanka upravo na takvom pristupu temelji svoju strategiju poslovanja u narednom razdoblju, stoji u priopćenju KentBanke.
"KentBanka svojim novim strateškim smjerom naglasak u poslovanju stavlja na personalizirani pristup i vrhunsku uslugu. U budućnosti želimo maksimalno iskoristiti mogućnost individualnog pristupa klijentima koju imamo zahvaljujući činjenici da nismo među najvećim bankama. Veličinu naše banke vidimo kao našu konkurentnu prednost jer smo dovoljno mali da možemo osigurati baš takvu uslugu, a dovoljno veliki i snažni da naše klijente možemo podržati u svim njihovim ambicijama i planovima, bilo privatnim bilo poslovnim. Uz to namjeravamo pratiti i podržavati aspiracije i ambicije naših klijenata ne samo kroz jedinstvene financijske usluge već i kroz učenje, razmjenu iskustava i umrežavanje kroz našu novu platformu KentKluba, koja je jedinstvena na tržištu. Ponudom financija po mjeri svakog klijenta i podrškom njegovom osobnom i profesionalnom razvoju širimo krug uspješnih ljudi stvarajući korist za njih, ali i one koji ih okružuju i zajednicu", istaknuo je predsjednik Uprave KentBanke Hasan Ecesoy.
Proces unapređenja i transformacije poslovanja s ciljem daljnjeg rasta i jačanja pozicije na hrvatskom tržištu prati i novi vizualni identitet. Banka je na razvoju novog vizualnog identiteta surađivala s kreativnom agencijom Bruketa&Žinić&Gray, a novi koncept uređenja poslovnica u skladu s njime osmislila je agencija za projektiranje, produkt dizajn i arhitekturu Brigada.
"Novi koncept uređenja poslovnica također odražava naš snažan fokus na individualni pristup i vrhunsku uslugu. Vodimo se idejom da su svi naši bankari osobni bankari, jer svakom našem klijentu pristupamo individualno i želimo mu osigurati vrhunsku uslugu. Odlučni smo u tome da nastavimo rasti i razvijati se i dalje, i to kao prva prava boutique banka u Hrvatskoj za poslovne i privatne financijske potrebe klijenata, osobito poduzetnika i profesionalaca slobodnih zanimanja", rekla je Aleksandra Cvetković, članica Uprave.
U skladu s novim strateškim smjerom KentBanka od ove godine svojim klijentima nudi i KentKlub, jedinstveno mjesto i jedinstveni koncept unutar bankarskog sektora u Hrvatskoj. Posebno uređen prostor u poslovnici banke u Ilici namijenjen je okupljanju i umrežavanju klijenata banke te razmjeni znanja i ideja u svrhu njihova rasta i razvoja, osobnog i poslovnog. Uz to, članovima svoga kluba KentBanka omogućava korištenje jedinstvene concierge usluge tvrtke Quintessentially. I te su usluge, kao i one financijske, personalizirane, kreirane prema potrebama svakog člana, a uključuju pomoć u organizaciji putovanja, pristupu najboljim događajima, rezervacijama restorana, ali i povezivanju s potencijalnim poslovnim partnerima u cijelome svijetu itd.
"Naš je cilj odgovoriti na potrebe klijenata kroz personalizirani pristup i podršku u pravom trenutku i to ne samo kroz uobičajene bankarske usluge. Platformom KentKluba naša podrška postaje još šira. Kroz učenje i umrežavanje unutar našeg klupskog prostora također podržavamo njihov rast, a concierge uslugama želimo im pomoći i u organizaciji života kako bi dobili dodatno vrijeme da se posvete svojim interesima i aktivnostima koje ih vesele. Vrhunske usluge Internet i mobilnog bankarstva kod nas nisu zamjena za osobne odnose i izravan kontakt s klijentima. Dok nastavljamo razvijati digitalne usluge želimo biti i banka koja razvija i njeguje osobne i bliske odnose sa svojim klijentima", zaključio je Damir Brkić, član Uprave.
Novi vizualni identitet KentBanke temelji se na simbolu šesterokuta koji je univerzalni simbol koherentnosti, odnosno povezanosti. A upravo je povezanost s klijentima temelj na kojima KentBanka razvija svoje poslovanje. "Hrvatska još nikad nije imala banku zaista specijaliziranu za premium segment tržišta. To će se vidjeti u njenim posebnim uslugama kreiranim za taj segment, ali u svemu drugom: dizajnu interijera ili vizualnom identitetu. Nenametljiv, diskretan i bezvremenski dizajn govori o instituciji fokusiranoj na dugoročne odnose i osobni pristup svakom čovjeku, govori o 'Ritz-Carltonu' među bankama", rekao je Davor Bruketa, suosnivač i kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.