Novi direktor HTZ-a u Moskvi, Rajko Ružička, govori za Ruski vjesnik kako će kriza u Rusiji utjecati na Hrvatsku turističku sezonu 2015. i daje korisne savjete hrvatskim hotelijerima
'Moja prva poslovna iskustva u Rusiji počinju 1997. godine kada sam kao mladi specijalist za marketing radio na vrlo interesantnom projektu razvijanja OTC businessa za Plivu, a nastavljaju se na poziciji direktora predstavništva Belupa u RF 1999. godine na kojoj sam ostao preko 5 godina. Kao ozbiljnom profesionalcu jasno mi je bilo da je kvalitetno raditi i živjeti u Rusiji, a ne govoriti ruski jezik, gotovo nemoguće. Stoga sam se na samom početku svoje 'ruske karijere' posvetio učenju ruskog jezika koji i dan danas usavršavam. Dužnost direktora predstavništva HTZ-a u Moskvi sam preuzeo 01.10.2014., odnosno prije nepuna tri mjeseca', kazao je Ružičk au intervjuu za Ruski vjesnik
'Bez obzira na vrlo složenu situaciju na tržištu, smatram da bi Hrvatska u 2015. godini ipak mogla proći bez nekog velikog stresa vezanog uz broj ruskih turista. Naime, sve hrvatske institucije u Rusiji zajednički intenzivno rade na promociji Hrvatske. Na taj način kroz sinergiju aktivnosti Hrvatskog Veleposlanstva u RF, predstavništva HTZ-a i predstavništva HGK-a smatram da u idućoj godini moramo osjetiti pozitivan pomak', smatra Ružička.
'Rusija je ogromna zemlja u kojoj žive različiti ljudi koji spadaju u različite tržišne segmente i to od obiteljskih ljudi, mladih profesionalaca, ultrabogatih, itd. Bitno je znati koga od njih želimo vidjeti u Hrvatskoj te našu ponudu i tržišnu komunikaciju prilagoditi upravo njima. Takvim razmišljanjem i implementacijom takve strategije i ruski turisti i Hrvatska strana bit će zadovoljni', kazao je Ružička.
Intervju u cijelosti možete pročitati OVDJE.