Marko Njavro novi je predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare. Na tom je mjestu naslijedio Sergeja Yeskova, koji je bio šef pivovare punih deset godina
Njavro na mjesto predsjednika Uprave dolazi iz Bugarske, gdje je od 2013. godine bio na mjestu predsjednika poslovne jedinice. Prije Bugarske radio je kao direktor marketinga za grupu u Rumunjskoj, prije čega je radio na raznim pozicijama unutar marketinga i prodaje Zagrebačke pivovare.
'Ja sam dijete Zagrebačke pivovare u kojoj sam proveo gotovo trećinu svog poslovnog života. Zagrebačka pivovara omogućila mi je stjecanje velikog iskustva bez kojega ova pozicija ne bi bila moguća. Naslijeđe koje je Sergey ostavio, kao što su odlični rezultati, radna atmosfera i skladni međuljudski odnosi odličan su temelj za nastavak puteva uspjeha', rekao je Njavro na predstavljanju novinarima te nastavio:
'Dolazim u trenutku kada je Molson Coors preuzeo Miller Coors, a to za nas znači da postajemo još jači, učinkovitiji, konkurentniji i inovativniji. Otvaraju nam se nove mogućnosti u svim sferama poslovanja, imamo priliku ostvariti razne sinergije i iskoristiti ih za daljnji rast prihoda, osvajanje tržišta kroz komercijalnu izvrsnost i inovacije koje mijenjaju kategorije. Naša je ambicija da postanemo globalni izbor broj jedan za potrošače i kupce.'
Sada već bivši predsjednik Uprave Sergey Yeskov odlazi u Kanadu na mjesto komercijalnog direktora, a svojim odlaskom poručio je sljedeće:
'Ostavljam Zagrebačku pivovaru kao uvjerljivog lidera i među top pet poslodavaca u Hrvatskoj. Vodeće smo i omiljeno pivo na tržištu, imamo vrhunske rezultate i naše kampanje postigle su svjetski uspjeh. Pozicionirali smo se kao vodeći glas u promociji odgovorne konzumacije alkohola jer nam je jako važno kakav trag ostavljamo u zajednici u kojoj živimo i radimo. U Kanadu odlazim s velikim iskustvom za koje mogu zahvaliti svim svojim kolegama u pivovari. Ono što me čini sretnim, iako sam osobno tužan zbog odlaska iz Hrvatske, jest što znam da će Pivovara s Markom na čelu nastaviti putevima uspjeha.'
Hrvatsko tržište piva je teško otprilike tri milijuna hektolitara, a Zagrebačka pivovara, po podacima iz 2015. godine, drži otprilike oko 45 posto tržišta. Njavro za Hinu napominje i kako tržišni udjel Zagrebačke pivovare raste zadnjih deset godina, što je dokaz da je Yeskov, zajedno sa svojim timom odradio odličan posao.
Što se tiče rezultata do kraja ove godine, Njavro očekuje ostvarenje onoga što je bilo planirano. Za sada smo na dobrom putu. Ako ostvarimo plan, to znači da smo ostvarili rast u odnosu na prošlu godinu, a onda to daje prostora da se napravi plan i vizija za narednih pet godina, kazao je.
Od 2012. godine Zagrebačka je pivovara u vlasništvu sjevernoameričke pivarske grupacije Molson Coors Brewing Company, trećeg najvećeg pivara na svijetu.