Slovenska poslovna skupina Mercator u prvih je šest mjeseci ove godine ostvarila 1,4 milijarde eura prihoda, što je jedan posto više nego lani, ali i 16,5 milijuna eura neto gubitka, rekao je na konferenciji za novinare direktor Toni Balažič, predstavljajući rezultate Mercatora.
Kao glavni razlog nešto slabijeg poslovanja, koje je započelo još prošle godine, Balažič je naveo slabiji poslovni rezultat na tržištu Hrvatske, Albanije i Bugarske, te gubitak na tečajnim razlikama u poslovanju u Srbiji.
"Takav polugodišnji poslovni rezultat traži ozbiljno i brzo djelovanje, a naša je zadaća da okrenemo trend i Mercator dovedemo u dobru formu", rekao je Balažič.
Nova uprava Mercatora donijela je više mjera za snižavanje troškova na području usluga i konzaltinga, a uskoro će uslijediti i mjere sniženja troškova na području komercijale, marketinga i logistike, kako bi se poslovni rezultat poboljšao, najavio je Balažič.
Balažič je iznio očekivanje da će te mjere povećati i cijenu Mercatorove dionice na Ljubljanskoj burzi, za koju je kazao da je ispod realne.