Mercator je prošle godine ostvario prihod od prodaje u iznosu od 2,6 milijardi eura, dobit iz poslovanja je iznosila 61,5 milijuna eura, a čista dobit 20,2 milijuna eura, objavio je u petak najveći slovenski trgovački lanac koji je u vlasništvu koncerna Agrokor
Kako se navodi u priopćenju, prošlogodišnji su prihodi od prodaje bili 1,6 posto manji nego 2014. godine. No podaci nisu posve usporedivi s godinom prije zbog promjena u strukturi prodaje, a koje su posljedica konsolidacije trgovačke djelatnosti po tržištima. Naime, u Srbiji su maloprodajne jedinice lanca Idea prenijete na Mercator-S dok su u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini maloprodajni objekti Mercatora prenijeti na Konzum, napominju iz Mercatora.
Grupa Mercator lani je, u skladu s koncentracijom na svoju osnovnu djelatnost, prodala Pekarnu Grosuplje tvrtki Don Don, brendove kave Santana i Loka tvrtki Ivero trade, a turističku djelatnost M Holidays prodala je Kompasu. Grupa je pak ojačala svoju veleprodaju preuzimanjem veleprodajnog dijela tvrtke Era Good.
U obnovu i modernizaciju svoje maloprodajne mreže Mercator je lani investirao 77,4 milijuna eura i otvorio 65 novih prodajnih centara i dva distribucijska centra. Više od polovice prošlogodišnjih investicija Mercatora, točnije 54 posto, odnosilo se na investicije u Sloveniji, napominju iz tog trgovačkog lanca.
U priopćenju se navodi i kako je Nadzorni odbor Mercatora na jučerašnjoj sjednici, na prijedlog predsjednika Uprave Tonija Balažiča, za člana uprave Mercatora potvrdio Igora Mamuzu, dosadašnjeg pomoćnika predsjednika Uprave. Dosadašnji član Uprave Igor Maroša se pak pridružuje strateškom timu Agrokora za područje maloprodaje.