Otvaranje inovativnog, luksuznog eko turističkog resorta T-NEST (Teslino gnijezdo), koji se gradi u blizini Lovinca u Lici i u koji je uloženo više od 15 milijuna eura, očekuje se u jesen ove godine, najavljeno je u ponedjeljak na gradilištu tog resorta koje je posjetio i ministar turizma Gari Cappelli
Investitor u taj projekt je Goran Štrok, a resort će imati 72 plus osam luksuznih smještajnih jedinica koje se sastoje od 42 platnene vile i 30 luksuznih drvenih vila smještenih na jezeru, u divljini šume ili na krošnjama drveća, a sve će biti opremljene suvremenom tehnologijom, uz niz dodatnih sadržaja poput wellness centra, restorana, s električnim vozilima itd.
Ovo je luksuz u prirodi na ekološki način, istaknuo je ministar Cappeli, dodajući da je riječ o ulaganju u kontinentalni turizam, koje će omogućiti i otvaranje novih radnih mjesta, a nada se da će korist imati i lokalni poljoprivrednici.
Ministar ne dvoji da će, zbog mogućnosti i ljetnog i zimskog odmora u objektima u kategoriji pet zvjezdica, ta investicija biti dugoročno isplativa.
Dio sredstava za taj projekt osiguran je preko Hrvatske banke za obnovu i razvitak (HBOR), a ministar naglašava i stratešku geografsku poziciju u blizini mora i nacionalnih parkova, blizini zadarske, splitske i zagrebačke zračne luke.
Cappelli je istaknuo i kako se privatna i javna ulaganja u hrvatski turizam ove godine procjenjuju na 1,05 milijardi eura, a većina ih usmjerena podizanju kategorije na četiri ili pet zvjezdica, jer se pokazalo da je ako su objekti na toj razini popunjenost veća za oko 45 dana.
Štrok je rekao da za ponudom resorta u Lovincu, uz slogan "ovdje je najglasnija tišina", postoji interes svugdje na svjetskom tržištu gdje se T-NEST predstavljao. Primjerice, Japan i Koreja su oduševljeni, rekao je Štrok.
Pohvalio je i brzinu pribavljanja dozvola, podršku lokalnih vlasti i Ministarstva turizma. Prepoznato je da je to novi razvojni put turizma, razvoj na visokoj razini, istaknuo je Štrok.
Odgovarajući novinarima na pitanja o nešto slabijem bukingu od očekivanog za ovu godinu, ministar je podsjetio da se u promociju iz državnog proračuna ulaže 47 milijuna kuna, a uz novac od boravišne pristojbe i turističke članarine ukupno stotinjak milijuna kuna, a nedavno je Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice odlučilo da se za marketinške i PR aktivnosti u inozemstvu preraspodjelom osigura dodatnih 10 milijuna kuna.
Cappeli je podsjetio i da sutra putuje na najveću svjetsku turističku burzu ITB u Berlinu, koji se održava od 6. do 10. ožujka, a očekuje i da buking bude isti kao lani.