Kaufland nastavlja podržavati domaće

'Naše mi najbolje paše' slogan je trgovačkog lanca Kaufland kojim nastavlja suradnju s domaćim dobavljačima

29.10.2018 u 09:30

Bionic
Reading

Trgovački lanac Kaufland je u svibnju ove godine započeo kampanju 'Naše mi najbolje paše' čiji je cilj informirati javnost da u svom širokom asortimanu ima i velik izbor domaćih proizvoda

U sklopu ove kampanje, pokrenuta je suradnja s mnogobrojnim domaćim dobavljačima kojima je, jednako kao i Kauflandu, na prvom mjestu kvaliteta i svježina proizvoda.

'Bitan aspekt kampanje je predstavljanje hrvatskih proizvođača kroz priče o njihovom radu, kako bi naši kupci dobili jasnu sliku o porijeklu proizvoda koje konzumiraju. Lijep primjer je priča međimurske obitelji Čeh koja na 7 hektara uzgaja čak deset sorti jabuka. Zatim obitelj Sršen iz plodne doline Neretve čiji je život s mandarinama započeo još 1968. godine. A kada je u pitanju meso vrhunske kvalitete, možemo izdvojiti suradnju s nekoliko obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koji se bave uzgojem svinjetine u Hrvatskoj, primjerice OPG obitelji Jančo iz Punitovaca, OPG obitelji Kolesarić iz Dubočca ili OPG San obitelji Kolić iz Budrovaca. Drago nam je što i sva domaća junetina koju odsad nadalje možete pronaći na našem uslužnom pultu, dolazi od hrvatskih proizvođača iz udruge Baby Beef', izjavio je Philipp Maximilian Sohler, član Uprave za Nabavu.

Kaufland- Naše mi najbolje paše Izvor: Promo fotografije / Autor: MILJENKO HEGEDIC

Kaufland već dugi niz godina surađuje s domaćim proizvođačima voća, povrća, mesa i mesnih prerađevina iz cijele Hrvatske. Sveukupno ovaj trgovački lanac u svom širokom asortimanu nudi preko 70% proizvoda domaćih dobavljača. Više detalja pročitajte na web-stranici.