Tijekom ožujka u Hrvatskoj je prodano 3.429 novih osobnih automobila, što je 16 posto više nego u veljači, no u odnosu na ožujak prošle godine to je pad za 21,5 posto, pokazuju podaci agencije Promocija Plus koji se temelje na broju registracija novih automobila
U prva tri mjeseca ove godine prodana su 8.984 automobila ili 29,5 posto manje nego u istom razdoblju lani.
Po markama, najviše novih automobila na hrvatskom tržištu u ožujku prodao je Opel - 514 - što mu je bilo dovoljno za tržišni udio od 14,99 posto.
Slijedi Volkswagen sa 371 automobilom i udjelom od 10,82 posto te Chevrolet sa 292 automobila, što je tržišni udio od 8,52 posto.
Isti je poredak i po prodaji u prva tri mjeseca - Opel sa 1.215 automobila ima tržišni udio od 13,52 posto, Volkswagen sa 1.070 vozila udio od 11,91 posto, a Chevrolet sa 798 prodanih vozila u tri mjeseca ima udio od 8,88 posto.
Na listi prvih deset marki u prva tri mjeseca ove godine slijede Renault (754 prodana automobila), Peugeot (665), Hyundai (537), Škoda (531), Citroen (464), Ford (347) i Suzuki (303 prodana vozila).
Po modelima, najpopularnija je i dalje Opel Astra koje je u ožujku prodano 228 komada, a u prva tri mjeseca 613 vozila, čime je taj model postigao tržišni udio od 6,82 posto.
Slijede Volksvagen Polo sa 482 prodana automobila u prva tri mjeseca i Opel Corsa sa 340 vozila, a među traženijim modelima su i Volksvagen Golf, Hyundai I30, Renault Clio, Renault Megane, Chevrolet Cruze i Škoda Octavia.
S obzirom na pogonsko gorivo, u prva tri mjeseca prodano je 66,3 posto benzinaca i 33,7 posto dizelaša.
Po regijama, daleko najviše automobila u prva tri mjeseca prodano je u Zagrebu i okolici, 3.448 ili 38,38 posto, a slijede Primorsko-goranska (842, odnosno 9,37 posto) i Splitsko-dalmatinska županija (761 ili 8,47 posto).