Tijekom pandemije koronavirusa smanjena je potrošnje kave u lokalima, a povećana u domaćinstvima, a porasla je i internetske kupnja toga napitka, pokazalo je istraživanje udruženja Speciality Coffee Association. Rezultati istraživanja sugeriraju da je od početka pandemije smanjena potrošnja kave, uglavnom pod utjecajem lockdowna i zatvaranja ugostiteljskih objekata širom svijeta, prenosi se uz ostalo priopćenju tvrtke Julius Meinl
S druge strane, povećana je potrošnja kave kod kuće, dok se konzumiranje kave izvan kuće prilagodilo pravilima i mjerama socijalne distance.
Istraživanje je naglasilo i druge promjene u ponašanju potrošača koje ukazuju na oporavak, poput spomenutog značajnog povećanja internetske kupnje od 5,3 posto.
"S obzirom na globalnu blokadu, ograničenja kretanja, socijalnu distancu i financijski utjecaj na potrošnju, ne iznenađuje značajno smanjenje prodaje izvan kuće. Kratkoročno, industrija će vjerojatno osjetiti učinke, ali još uvijek ima razloga za optimizam. Povećanje internetske prodaje dokazuje potražnju potrošača za visokokvalitetnom kavom, a potražnja za luksuznijim artiklima može potaknuti dugoročniji rast. HoReCa sektor koji se usredotočuje na posluživanje vrhunske kave i nudi visokokvalitetno iskustvo dugoročno će privući kupce, i postojeće i nove" istaknula je uz ostalo voditeljice inovacija u tvrtki Julius Meinl, Christina Meinl.
Za tu je tvrtku, kako se navodi, 2019. godina bila najbolja u povijesti poslovanja, s rastom prodaje od 4,5 i profitabilnosti od 15 posto.