šire se

Singapur, Lisabon, Kopenhagen, samo su neke od novih Bellabeat destinacija

17.02.2022 u 13:26

Bionic
Reading

Bellabeat, tvrtka koja proizvodi pametni ženski nakit i do sada je prodala dva milijuna svojih proizvoda, svoju poslovnu politiku provodi na malo drugačiji način

Ova inovativna tvrtka trenutno ima oko 200 zaposlenika u uredima po cijelom svijetu i planiraju dodatna širenje svojih timova. Singapur, Lisabon, Copenhagen i Brazil samo su neki od novootvorenih ureda koji se šire iz dana u dan mladim profesionalcima iz polja prodaje, inženjeringa i dizajna. Bellabeatovom timu su se priključila i neka impresivna imena poput Edwina Veenmana i Daniela Lorenz, stoji u priopćenju.

Bellabeat kao i ostale velike tvrtke očekuju da njihovi zaposlenici budu prisutni, angažirani i produktivni. Upravo zbog velikog broja zaposlenika i stalnog razmišljanja o njihovoj produktivnosti nastala je i korporativna wellness platforma.

'Zaposlenici nisu nužno produktivni samo zato što su fizički prisutni na poslu, stoga smo osmislili uz svoj pametni nakit i cijelu wellness platformu i to namijenjenu upravo ženama u korporacijama. Svojim holističkim pristupom temeljenim na stvarnim podacima, Bellabeat korporativni wellness program ima za cilj poboljšati psihofizičko zdravlje žena i njihovu produktivnost na poslu', objasnila nam je suosnivačica Urška Sršen.

Osim što su u Hrvatsku donijeli dašak Silicijske doline svoj tim grade i zapravo temelje na mladim ljudima koji u poslu traže i vide svoj životni stil.

Vidi se to ne samo iz njihovih inovacija, nego i atmosfere u njihovom uredu u Hoto Toweru u Savskoj ulici u Zagrebu. S 12. kata pruža se predivan pogled na panoramu Zagreba. Gleda se televizija, ruča se, pije kava a s obzirom da su apsolutno pet friendly ured, psi zaposlenika bezbrižno skakuću uokolo. Upravo ovakvu atmosferu Bellabeat njeguje u svim svojim svjetskim uredima.

'Širimo naše timove ljudima koji na lokalnim područjima mogu biti na usluzi klijentima budući svoj business model osim krajnjem kupcu širimo i na B2B korporativne klijente koji žele svojim zaposlenicima nuditi naše usluge za bolji wellness, te raznim organizacijama i tvrtkama koji vrše testiranja raznih terapija, treninga i lijekova', rekao nam je osnivač Bellabeata, Sandro Mur.

U doba pandemije kada mnogi moraju birati između zdravlja i dolaska na posao u Bellabeatu samo 20% zaposlenika dolazi u ured, dok je svima ostalima preporuka da rade od kuće. Ovakvim pristupom ovaj mladi tim ljudi pokušava stvoriti jednu sasvim novu radnu kulturu u kojoj se zaposlenike potiče da se prvenstveno bave svojim zdravljem kako bi se na najbolji mogući način mogli posvetiti i svojoj karijeri.