Mercator je u prvih devet mjeseci ove godine zabilježio 1,89 milijardi eura prihoda, što je 3,3 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju, a pala je i čista dobit tog slovenskog trgovačkog lanca u vlasništvu Agrokora
Prema u utorak navečer objavljenom poslovnom izvješću, čista dobit Mercatora iznosila je u prva tri tromjesečja ove godine 8,2 milijuna eura, što je za otprilike tri četvrtine manje nego u istom lanjskom razdoblju.
Pad prihoda i dobiti Mercator objašnjava time što je nekoliko trgovačkih centara ove godine bilo zatvoren zbog renoviranja. Prihodi su smanjeni i zbog prodaje odjela za proizvodnju kave marke Santana, pekare Grosulje i turističkog odjela M Holidays.
Mercator je u prva tri kvartala za investicije izdvojio 53,2 milijuna eura, 12 posto više nego lani, uglavnom na obnovu i opremanje trgovina u Sloveniji i Srbiji, za što je potrošeno 58 posto raspoloživih sredstava.