Trenutno je na oglasnim površinama prisutna nova kampanja Outdoor akzenta 'Smrtphone' koja privlači pažnju vozača te ih upozorava na opasnost korištenja mobilnih uređaja tijekom vožnje
Tvrtka Outdoor Akzent prisutna je na sceni vanjskog, OOH (out-of-home), oglašavanja već preko 20 godina. Povodom ovogodišnjeg izdanja festivala Dani komunikacija, koji će se održati od 12. do 15. travnja u Rovinju, razgovarali smo s direktoricom Gabrielom Klarić o važnosti festivala i kampanjama koje provode.
1. Partner ste festivala Dani komunikacija, koje su prednosti sudjelovanja na ovakvim projektima za vas i za cjelokupnu industriju?
Dugogodišnji smo partner festivala Dani komunikacija i kroz tu suradnju podupiremo kako industriju oglašavanja, tako i OOH medij što ujedno podupire razvoj kreativnog razmišljanja u vanjskom oglašavanju. Dani komunikacija kao jedan od najvažnijih kreativnih zbivanja/festivala u Hrvatskoj svakako doprinosi razvoju kreativnog izražavanja u Hrvatskoj. U OOH industriji je radi jednostavnosti poruke kreativni dio procesa vrlo važan te je jedan od bitnih faktora zamijećenosti kampanje.
2. Trenutno je na oglasnim površinama prisutna vaša nova kampanja ''Smrtphone'' koja vozače upozorava na opasnost korištenja mobilnih uređaja tijekom vožnje. Kako ste došli na ovu ideju i koje su reakcije javnosti, imate li kakvih povratnih informacija?
Pokušavamo biti aktivni i društveno osviješteni u svojim kampanjama. „Smrtphone“ je ideja agencije Senor s kojom već dugi niz godina razvijamo kampanje koje podižu svijest i zamijećenost kampanja u vanjskom oglašavanju. Jednostavnost poruke, a ujedno i pojačavanje percepcije publike kroz asocijaciju smart/smrt je fantastičan primjer kvalitetne OOH kampanje koja usmjerava publiku na korektivno ponašanje. Nažalost, najveći je problem što ovakve kampanje ne znaju prepoznati institucije čiji bi primarni interes trebao biti upravo usmjeren na preventivno djelovanje na vozače i publiku. Outdoor plakati uz cestu idealan su medij za ovu poruku jer vozače upozoravaju na opasnost baš na mjestu na kojem po život opasan prijestup i nastaje - tamo je efekt ovakvog oglasa najveći.
3. Poznati ste po pomalo kontroverznim kampanjama poput one 'Dobar oglas daleko se vidi' na čijim plakatima su se našle slike obnaženih žena. Smatrate li hrabrost u osmišljavanju ovakvih sadržaja svojom konkurentskom prednosti na području oglašavanja na javnim površinama?
Smatram da uvijek treba pokazati malo hrabrosti i umjerene provokativnosti u našem poslu, budući da imamo medij idealan za vizualizaciju upravo takvih poruka, jedini masovni medij koji kroz igru slike ili riječi kratkom porukom i svojom veličinom može postići dobar efekt ako je poruka dobro osmišljena.
Namjera je izazvati reakciju publike i to nam ovakvim porukama nerijetko i uspijeva stoga sam mišljenja da ovakve i slične kampanje podižu zamijećenost medija i kampanje i time nam daju komparativnu prednost pred drugim medijima koji takvu vizualizaciju masovnog opsega ne mogu realizirati i isporučiti.