nove mjere

Važna obavijest za klijente Zagrebačke banke, stupili na snagu novi limiti za beskontaktno plaćanje

31.03.2020 u 10:41

Bionic
Reading

Od 27. ožujka banka je tako povećala iznos beskontaktne platne transakcije bez primjene PIN-a sa 100 na 250 kuna, u skladu s preporukama nadležnih tijela u vezi s minimiziranjem kretanja i međusobnih kontakata

Zdravlje i sigurnost klijenata i zaposlenika glavni su prioriteti Zagrebačke banke. U skladu s razvojem situacije i mjerama koje su donijela nadležna tijela, Zagrebačka banka i dalje poduzima dodatne mjere kako bi zaštitila svoje klijente, istovremeno im neometano pružajući bankarske usluge. Od 27. ožujka banka je tako povećala iznos beskontaktne platne transakcije bez primjene PIN-a sa 100 na 250 kuna, u skladu s preporukama nadležnih tijela u vezi s minimiziranjem kretanja i međusobnih kontakata, poručuju iz te banke.

Povećanje limita beskontaktnog plaćanja bez PIN-a bit će postepeno uvedeno te će u narednih nekoliko dana biti dostupno na svim prodajnim mjestima koja koriste POS uređaje Zagrebačke banke.

Osim toga, Zagrebačka banka je 24. ožujka ukinula naknadu za podizanje gotovine s debitnim karticama građana na bankomatima svih banaka u Hrvatskoj i to na rok od tri mjeseca, kako bi klijentima dodatno olakšala pristup novčanim sredstvima. Većina bankomata Zagrebačke banke opremljena je beskontaktnom opcijom. Klijenti pritom ne moraju umetati karticu u bankomat, već ju je dovoljno samo približiti beskontaktnoj oznaci na uređaju.

Usluge Zabinih bankomata su klijentima dostupne 24 sata dnevno na više od 800 lokacija u Hrvatskoj, poručuju iz Zabe, a lokacije bankomata mogu se pronaći ovdje.

Od 20. ožujka poslovnice Zagrebačke banke rade skraćeno, dok su neke privremeno zatvorene. Listu poslovnica s njihovim radnim vremenima možete pronaći ovdje.

Plaćanje karticom
  • Plaćanje karticom
  • Plaćanje karticom
  • Plaćanje karticom
Plaćanje karticom Izvor: Pixsell / Autor: Tomislav Miletic/PIXSELL

Iz Zagrebačke banke poručuju i kko aktivno radei na tome da osiguraju funkcioniranje svih bankarskih usluga putem digitalnih kanala. 'Naši klijenti mogu dobiti sve relevantne informacije o proizvodima i uslugama te obaviti sve glavne bankarske usluge na jednostavan, brz i siguran način putem internetskog bankarstva (e-zaba) ili mobilne aplikacije (m-zaba), odnosno putem e-poslovnice te 24 satne zone (uplatno-isplatni bankomati, dnevno-noćni trezori i uređaji za zaprimanje naloga). Klijentima savjetujemo da poslovnice posjećuju samo u slučaju nužde te, skladu s mjerama opreza, molimo ih da poštuju preporučenu udaljenost između bankara i klijenta te između klijenata međusobno', zaključuju u priopćenju Zagrebačke banke.