Kako piše Observer, jedan 15-godišnjak iz Londona sastavio je izvještaj o medijskim navikama tinejdžera te izazvao pravu senzaciju među financijerima i medijskim djelatnicima, a dospio je i na naslovnicu Financial Timesa
Matthew Robson, stažist u američkoj investitorskoj banci Morgan Stanley, napisao je izvještaj o medijskim navikama svojih vršnjaka i izazvao pravu senzaciju u financijskim krugovima. U njegovom istraživanju piše da Twitter, koji u svom radu koristi sve veći broj medijskih organizacija, jednostavno nije kul među tinejdžerima, ali da su Facebook i besplatno downloadanje muzike vrlo popularni. Tinejdžeri gledaju televiziju, ali ne prate programe koje mogu kasnije gledati online, napisao je između ostalog u svom izvještaju, što je iznenadilo mnoge. Izvještaj, koji uključuje popis popularnih uređaja i medijskih platformi i za čiju statističku vrijednost naručitelji ne garantiraju, proslijeđen je svim klijentima Morgan Stanleya koji investiraju u medije.