SEKS, LAŽI I OTMICE

Jesu li ove bizarne usluge trend budućnosti?

14.02.2013 u 12:05

Bionic
Reading

Danas se za novac može dobiti gotovo sve. Na primjer, u Francuskoj možete platiti za lažno kidnapiranje, a u Japanu možete kupiti mobitel idealan za varanje partnera, dok će vam jedna brazilska tvrtka stvoriti lažnu djevojku

Otmica? Cijena – prava sitnica!

Ako ste gledali film 'Igra' s Michaelom Douglasom, onda će vam ideja francuske tvrtke Ultime Realite biti odmah jasna. U pitanju je uzbudljiv vid zabave u obliku otmice po narudžbi

Najosnovniji paket kidnapiranja košta nešto više od 7.000 kuna i ne radi se o otkupnini, nego cijeni samog doživljaja. Za taj novac grupa stranaca će vas u Francuskoj zgrabiti, ušutkati vas te vas vezati i strpati u auto.

Nakon što vas otmičari uspješno ulove vjerojatno ćete provesti nekoliko sati u nekom mračnom podrumu dok vas netko ne oslobodi. Ako ste voljni više platiti, možete doživjeti iskustvo sličnije filmskoj otmici u kojoj ima policijskih potjera – autom ili gliserom – te raznih drugih komplikacija i uzbudljivih situacija.

'Osjetit ćete pravi doživljaj nasilja i straha od otmice. Očekujte šok koji nećete tako brzo zaboraviti', piše na službenoj stranici tvrtke Ultime Realite.

Klijenti francuske tvrtke mogu birati scenarij koji žele da im se dogodi, no neće znati kad će ih zadesiti. Ultime Realite na čelu sa svojim 30-godišnjim vlasnikom Georgesom Cexusom uspješno posluje već tri godine, a ovih dana imaju i po dvije otmice dnevno.

Većina željnih bizarne usluge otimanja su čelni ljudi raznih tvrtki koji vole višak adrenalina, a već su se zasitili ekstremnih sportova. Kako bi održali osjećaj napetosti, Ultime Realite nikad nijednog klijenta ne zadrži zatočenog više od 11 sati.

Klijent može u bilo kojem trenutku zaustaviti svoju otmicu unaprijed dogovorenom lozinkom. Također, nitko nikad nije ozlijeđen. 'Ono što nudimo je potpuno kontrolirana situacija u kojoj je sve moguće. Samo pokušavamo što potpunije ostvariti želje svojih klijenata', dodaje Georges Cexus.


Ultime Realite također nudi potjere za bjeguncima, bježanje od lovca na glave, prisustvovanje vlastitom sprovodu, noćenje u mrtvačnici te lažno švercanje droge

Iako sama usluga nije protuzakonita, može se lako dogoditi da očevici prijave otmicu. Ultime Realite u pravilu policiji najavljuje kad i gdje namjerava nekog oteti da ne bi bilo problema.

Japanski mobitel za varanje

Ovih je dana svaki mobitel već pametni telefon ili iPhone, no bez obzira na sve njihove prednosti, u Japanu postoji još jedan vrlo popularan mobitel – Fujitsuova serija F. U pitanju je stariji mobilni telefon na preklapanje koji možda nema sve pogodnosti novih pametnih sprava, no ima odliku kojom se izdvaja – izvrstan je za sve one koji varaju svoje partnere

Poznat i po svom nadimku 'telefon za nevjeru', Fujitsov mobitel pomalo je neugledan u današnje doba, no ima nevidljiv sloj zaštite koji skriva sve pozive i poruke koje nitko osim vlasnika ne smije vidjeti. Osoba čiji je mobitel zna da ga je netko s liste privatnih brojeva trebao po unaprijed određenim sitnicama – izgledu ikone za antenu ili boji ikone za bateriju. Zaštita se s mobitela može ukloniti samo tajnom zaporkom.


Japanski bloger Bakanabe testirao je nove mobitele i na kraju je bio prisiljen izvaditi tri godine star Fujitsu iz ladice jer jedini ima odličnu zaštitu od znatiželjnih osoba suprotnog spola.

'Žene bi mogle poželjeti provjeriti moju elektronsku poštu ili poruke koje sam primio dok me nema u blizini. Cijela ideja je dati dojam da u potpunosti vjerujete svojoj boljoj polovici', kaže Bakanabe.

Zastarjeli mobitel je posebnu opciju za privatnost imao još 2002, a nastala je baš zahvaljujući aferama koje su rezultirale razvodima, za koje je čuo jedan od izvršnih direktora tvrtke NTT DoCoMo Inc., Takeshi Natsuno.

'Da je Tiger Woods imao japansku opciju privatnosti na svom mobitelu, ne bi nikad imao nikakvih problema u braku', kaže Takeshi Natsuno

Iako Fujitsu rado promovira to koliko je mobitel siguran, nikad nisu ni spomenuli da su svjesni da olakšavaju i nevjeru te se pretvaraju da ne znaju ni za nadimak koji je dobio. Ovih dana je toj tvrtki cilj da kupci prijeđu na nove modele mobitela, no za sada im to ne uspijeva baš zbog posebnosti skrivenog sloja zaštite na starom modelu.

Japanski mobitel nigdje nije doživio uspjeh kao na domaćem tržištu jer mu je softver bio napravljen baš za njega. Ovih dana već postoje neke aplikacije za nove mobitele koje imitiraju sloj privatnosti starog japanskog mobitela, pa će stara serija F  možda konačno moći u penziju.

Brazilska tvrtka koja nudi lažne djevojke na Facebooku

Za samo 20 dolara u Brazilu možete kupiti djevojku koja, doduše, postoji jedino na Facebooku. Spomenutu uslugu nudi tvrtka Namoro Fake

Lažna djevojka bit će lijepa i potpuno zaljubljena u svog kupca – ostavljat će mu svaki dan romantične poruke na Facebooku. Zahvaljujući toj usluzi mnogi momci neće morati prolaziti kroz pakao prijateljskog zadirkivanja ili roditeljskih ispitivanja.


Osim što lažna djevojka na Facebooku olakšava život onima koji ne žele da drugi znaju da su samci, postoje i drugi motivi za kupovinu te usluge. Na primjer, neki momci žele učiniti svoje bivše djevojke ljubomornima ili jednostavno svojim 'uspješnim' ljubavnim životom privući stvarne cure.

Za samo deset dolara bilo tko si može kupiti lažnu vezu s jednom od stvarnih djevojaka koje imaju stranicu na  Facebooku i rade za Namoro Fake. Za veću sumu klijenti dobivaju dulju vezu s više poruka.

Iako cijela stvar zvuči prilično blesavo, iz tvrtke Namoro Fake kažu da im posao cvate te da rade na istom servisu koji će nuditi uslugu ženama.