Desetljećima je postojao samo jedan način da se koristi sićušni paket kečapa uz kupovnu brzu hranu; zubima otrgnuti vrh paketića i nadati se najboljem. Nakon godina truda Heinz je napokon proizveo novo pakiranje za svoj čuveni sos po prihvatljivoj cijeni
Novo pakiranje za kečap prezentirano je u četvrtak u H. J. Heinz Co. Izgleda kao mala plastična šalica i ima tri puta više kečapa nego prije. Paketić se može stiskati kao i prije, no sada je dodana i opcija skidanja pokrova kako bi se hrana mogla umakati u kečap.
Buidući da većina ljudi danas jede na brzinu i u autu, dizajneri novog pakiranja koncentrirali su se na ispunjenje očekivanja svih mogućih korisnika, a to su dovoljna površina da se paketić može odložiti za vrijeme vožnje i mogućnost umakanja ili stiskanja te da sadrži dovoljno kečapa za jedan obrok i da ne štrca pri korištenju.
Premda novo pakiranje izlazi najesen, staro će se nastaviti normalno prodavati. Heinz je najveći proizvođač kečapa i prodaje oko 11 milijardi paketića svog proizvoda svake godine.