Seks sve prodaje i to je nepobitna činjenica. Vodeći se tom maksimom, japanska je tvrtka osmislila originalnu reklamnu kampanju snimivši pin-up kalendar rendgenskih fotografija ljepotica
Japanska tvrtka koja se bavi dizajnom i proizvodnjom ekrana, monitora, perifernih uređaja i softwarea za grafičku obradu, EIZO, odabrala je provjeren način reklamiranja – pin-up kalendar.
Da bi bili dosljedni činjenici da seks sve prodaje, ljepotice su fotografirane samo sa štiklama.
No da stvar bude zanimljiva, na njihovim tijelima u izazovnim pozama koja se nalaze na fotografijama kalendara, vidi se baš sve, svaki detalj. I to doslovce, kao da imate rendgenski vid.
Trik je u tome da se zapravo i radi o rendgenskim fotografijama (vjerojatno) ljepotica. Model za siječanj odabrala je polu sjedeću pozu s nogama u zraku, model za ožujak grčko-rimsku pozu, model za svibanj neku iskrivljenu.