Odavno je dokazano da je prosječni gejmer evoluirao od mršavog tinejdžera u osobu u kasnim dvadesetim godinama života, a prema novom istraživanju, gejmerice će u online igrama po broju uskoro prestići muškarce
Poznato je da žene sve više prihvaćaju igranje online igara kao zabavu u slobodno vrijeme, a studija tima sa Sveučilišta u Delawareu donosi rezultate koji govore u prilog tome. Ako je vjerovati rezultatima istraživanja, unatoč tome što se igranje smatra muškom aktivnosti, žene čine više od 40 posto igračke populacije
Do ovih je zaključaka voditelj projekta Scott Caplan došao ispitivanjem čak 2.400 igrača MMO-a EverQuest II koji su regrutirani u samoj igri kako bi ispunili upitnik, a Sony koji je zadužen za održavanje servera igre je istraživače podario podacima o ponašanju spomenute skupine unutar igre. Iako nema sumnje da muškarci još uvijek čine većinu populacije, prema podacima Sonyja, žene činu većinu hard-core igrača, što znači da igrama ozbiljno pristupaju.
Uz to, studija je pokazala da su gejmeri oba spola daleko boljeg zdravstvenog stanja od prosjeka čovječanstva te da je igranje videoigara sve prihvaćenija socijalna aktivnost. Jedan od autora studije, Dmitri Williams, smatra da su videoigre sve popularnije jer smanjuju vrijeme provedeno pred televizorom, za što nas godinama uvjeravaju da je štetno i besmisleno.