Neki smatraju kako je muško uriniranje uvijek bilo kreativni čin. Sjetite se samo umjetničkog zapišavanja snijega iz djetinjstva. Sada se svemu tome pridružila tehnologija – urinarni komunikator stavlja se u nužnik i zabavlja vas zvukom i slikom kada ga na
Neobična naprava za reklamiranje izašla je ispod čekića dr. Rucharda Deutscha, a poanta joj je postavljanje po javnim pisoarima. Fora je da kad ga zapišate on pušta snimljenu reklamu, a usto vam krati vrijeme svjetlosnim snopovima i slikama koje se mijenjaju ovisno o kutu gledanja.
Deutschu je inspiracija potekla kada se sjetio kako je kao klinac pokušavao urinirajući ispisati svoje ime u snijegu, no da će sve jednog dana završiti sofisticiranom tehnologijom koja vam pokušava nešto prodati u trenutku kada ste najprijemčiviji za razonodu, izuzetna je ideja. Inače, reklame po nužnicima već su stara stvar, od plakata do omanjih ekrana.