Tvrtka American Events & Promotions iz Colorada svake godine trenira oko 900 profesionalaca za ulogu Djeda Mraza
Ako pitate tvrtku American Events & Promotions iz Colorada, ne može svatko biti Djed Mraz. Ta firma trenira profesionalce i održava posebnu nastavu za sve one koji žele postati Djed Mraz.
Osobe koje prođu tečaj za Djeda Mraza uče vještine i etiku neophodne za ulogu tog omiljenog lika. Zahvaljujući reklamama za Coca-Colu s početka 20. stoljeća, idealni Djed Mraz je debeljuškast, rumenih obraza, snježno bijele brade i brkova, te odjeven u crveno. Prosječna dob osoba koje su prikladne za ulogu Djeda Mraza je 65 godina.
Tečaj za Djeda Mraza traje samo četiri dana. Ista tvrtka zapošljava i oko 675 'vilenjaka' koji tijekom blagdana rade u trgovinama.
Koje su tajne savršenog Djeda Mraza? Izgled, suosjećanje i poznavanje nekoliko jezika, po mogućnosti i znakovnog. Pogledajte!