Treća večer Dreft Fashion Weeka koji se održavao u Hypo Centru prošla je bez velike pompe i poznatih lica, pa su mjesta u prvim redovima dobili i obični smrtnici poput bake Ruže, poznate ulične prodavačice cvijeća
Posljednja večer je počela kolekcijom Natalie Smogor, a moglo bi je se nazvati 'Što sve jedna žena treba imati u ormaru' jer predstavila je bijele košulje, crne suknje i hlače te vrlo efektne i elegantne crne haljinice.
Londonski dvojac Fyodor Golan predstavio se kolekcijom od svile i kože inspiriranom grčkim božicama. Profinjene uske večernje haljine tamnoplave i bež boje na eleganciji su dodatno
dobile zahvaljujući dužini, ali i činjenici da nisu imale proreze, zbog čega su manekenke imale dosta problema s hodanjem. Ipak, njihova smeđa kožna večernja haljina, koja podsjeća na zmajevu kožu, jedna je od zapaženijih kreacija treće večeri Dreft Fashion Weeka.
No nije ovaj dvojac jedini kojemu je uspjelo iskoristiti animalnu energiju i postići erotičan, no nimalo vulgaran efekt. Londonsko-švedski dvojac Aminaka Wilmont učinio je slično, no umjesto kože upotrijebili su digitalne printove inspirirane krznom, kožom i ljuskama te izradili neprobojne čizme do visine koljena i gležnja koje podsjećaju na životinjska kopita.
Svjetski poznat dizajner Carlos Diez predstavio se slojevitom kolekcijom koja je na trenutke zbog crno-bijelih tribal printova evocirala rave scenu s početka devedesetih, dok su muški modeli odjeveni u suknjice sa srebrenim metalnim zakovicama na mahove asocirali na SM gay scenu.
Toni Rico je predstavio mušku kolekciju inspiriranu Bečkim dječacima, a Martinu Sporiš su nadahnule ptice zloslutnice pa je cijela kolekcija, osim zatvarajućeg bijelog modela, izvedena u crno-sivim tonovima s dosta perja i trakica koje ga imitiraju.
Pravo osvježenje večeri je bila ovog puta poprilično suvisla revija Ivane Popović koja je uz zanimljive raznobojne kreacije na pistu poslala i akrobatkinje. Uz već poznate slikarije, našlo se i ponešto čipke i šljokica, ali i glinenih ručno oslikanih zapečenih topova. Ipak, u pitanju su bile cjelovite kompozicije, a ne nasumično nabacani elementi.
Uz uličnu prodavačicu Anu Bujanić, poznatu još i kao baka Ruža, revije su iz prvih redova gledale Uršula Tolj, Pamela Ramljak, Ivanka Mazurkijević, Sven Medvešek i mnogi drugi manje poznati ljubitelji mode.