Antonija Blaće u prvoj emisiji nove sezone Big Brothera imala je dobar stajling, no jedan je detalj posebno zapeo za oko našem modnom kritičaru. Riječ je o dizajnerskom remenu s velikim logom, koji je, poručuje Fashion Guru, neprimjeren televizijskom stajlingu
Jedan od popularnijih trash showova došao je ponovno na male ekrane. No za razliku od susjednih sličnih emisija, ovaj naš bi se još mogao okarakterizirati kao edukativno-religijski program s obzirom na to koliko su nevini.
I ovoga puta voditeljica je Antonija, koja to već odrađuje rutinski, što je dobro jer je opuštena. No nešto drugo mi je privuklo pažnju, a to je bio njezin remen koji me cijelo vrijeme bockao u oči.
Kako nekome padne na pamet staviti tako veliki logo na televiziju? Shvatio bih da je možda išla na neku zabavu ili domjenak, ali još nisam vidio ovako nešto u jednom televizijskom stajlingu. Možda to eventualno prolazi kod naših istočnih susjeda i u Rusiji.
Kome se željelo pokazati da ima Guccijev remen, prosječnim Hrvatima koje bombardiraju kataloškim reklamama sa svinjskim polovicama u prime timeu? Da me se krivo ne shvati, Antonija nije bila loše odjevena, već je samo fulala remenom. To je stvarno passe, pogotovo za televiziju.