S dugogodišnjim stažem na modnoj sceni baloner je postao neprolaznim klasikom, a u prilog njegovoj poželjnosti dovoljno govore friške kolekcije s potpisom vodećih brendova u svijetu mode
Sjajan klasik u ormaru, baloner je doživio renovaciju i etablirao se kao ključni komad u ready-to-wear kolekcijama dizajnerskih brendova za novu sezonu jesen/zima.
Ovaj modni klasik nastao je tijekom Prvog svjetskog rata i svoje ime duguje vojnicima koji su ga nosili. Međutim, riječ je o izravnom potomku vodootpornih kaputa koje su ranih 1820-ih dizajnirali škotski kemičar i izumitelj Charles Macintosh i britanski izumitelj Thomas Hancock. Kada je došao do Hollywooda više se nije povezivao s časnicima već tajanstvenim detektivima i fatalnim ženama.
Od 1879. godine, ova vrsta jakne sinonim je za britansku kuću Burberry, a za novu sezonu jesen/zima s njezinim klasičnim izgledom poigrali su se brojni brendovi. Kada je riječ o materijalima poznato je da je tkanina uz koju se baloner obično veže pamuk, s voskom koji ga čini vodootpornim i savršenim za kišne dane. Međutim, modni noviteti sada dolaze u materijalima poput kože, koja također daje volumen.
U Dioru ovaj vječni komad poprimio je modnu estetiku 50-ih godina, Victoria Beckham igrala je na kartu slojevitosti, dok je kod brendova Hermès i Balenciage baloner zaradio kožni tretman.
U debitanstkoj kolekciji za britanski Burberry, Daniel Lee predstavio ga je u svim oblicima i veličinama, dok je kod Alexandera McQueena činio savršen kontrast s opernim rukavicama od kože.