Tko bi uopće mogao zaboraviti trenutak kada su princ Harry i Meghan Markle imali prvi službeni javni debi na igrama Invictus u Torontu 2017. godine? Za kraljevske obožavatelje i romantičare u srcu njihov je nastup označio prekretnicu u njihovoj ljubavnoj priči o kojoj više nije bilo riječi. To je također bio važan trenutak za ljubitelje mode širom svijeta koji su primijetili svaki detalj modnog izdanja Meghan Markle što se sastojao od traperica brenda Mother Denim, smeđih ravnih cipela, odgovarajuće torbe i bijele košulje s potpisom dizajnerice Mishe Nonoo
I dok je ova njujorška dizajnerica rodom iz Bahreina već slovila za zvijezdu u usponu na svjetskoj modnoj sceni, Meghan Markle njezinu modnu priču uspjela je dovesti do šire publike zahvaljujući danas kultnoj 'Husband' košulji koju je nosila u ključnom trenutku veze s britanskim princom Harryjem.
Tri godine kasnije, spomenuta košulja postala je zaštitni znak brenda Misha Nonoo, a koliko je popularna dovoljno govori podatak da ju je danas moguće personalizirati i odabrati svaki njezin detalj poput vrste tkanine i boje.
Iako je Markle pripomogla u svjetskoj prepoznatljivosti ovog sofisticiranog brenda za žene, njegov uspjeh temelji se na mnogo više stvari od toga. Tu je inovativni fokus na održivost, a prije vladajuće pandemije koronavirusa Nonoo je postala pionirka po pitanju organiziranja virtualnih modnih revija na Instagramu. Osim toga Nonoo je postala poznata po kreiranju odjeće koju je moguće nositi od jutra do mraka.
Kako je imala priliku otkriti u novom intervjuu za australsko izdanje modne biblije Vogue, za modu je postala zainteresirana već u dječjoj dobi kada je po kući kriomice nosila majčin skupocjeni crni kaput s potpisom Chanel. U ranoj dobi razvila je strast za komadima koji nadilaze trendove i koji su obožavani od strane svake generacije žena.
'Voljela sam nositi školsku uniformu, ne zbog njezinog dizajna već jednostavnosti. U mladosti se niikada nisam morala brinuti što ću svaki dan odijenuti, a ta sigurnost kada znaš da uvijek imaš nešto za odijenuti čini okosnicu mog dizajnerskog rada', ističe 35- godišnja dizajnerica čije su kolekcije, kako sama kaže, namijenjene ženama u pokretu kojima je potrabna sofisticirana i udobna odjeća koju će moći nositi od jutra do mraka.
Svoje prijateljstvo s Meghan Markle, Misha Nonoo pretvorila je u hvalevrijednu modnu suradnju odlučivši stvoriti capsule kolekciju namijenjenu humanitarnoj organizaciji Smart Works, čiji je kraljevski sponzor Meghan Markle, a kojoj je cilj pomoć ženama slabijih financijskih mogućnosti u snalaženju na tržištu rada i pronalasku posla.