Nedugo nakon što su izbacili novi M3, iz bavarskog štaba pojasnili su da ne planiraju izrađivati specijalne izvedbe kao što je bio CSL ili GTR u prethodnoj generaciji. Sada ipak ispada da su se u Münchenu predomislili
Specijalna izvedba nažalost ne znači uvijek manje kilograma i više konjskih snaga, kako su nam zorno pokazali u BMW-u. Umjesto mehaničkih dorada, u Bavarskoj su se, naime, odlučili za vizualno dorađivanje.
Tako je M3 u specijalnoj izvedbi dobio četiri nova vanjska premaza, retrovizore u boji karoserije, nove 19-colne felge i kromirane izlaze ispušnih cijevi. Četiri boje su mat alpski bijela, mat crna, mat 'žuta Dakar' i plava 'metalik Monte Carlo'.
Iznutra je automobil profitirao od crnom kožom presvučenih sjedala prošivenih bijelim koncem te umecima u boji karoserije. Jedina tehnička preinaka u odnosu na standardni M3 odnosi se na ovjes koji je spušten za 10 milimetara.
Specijalna izvedba bit će ponuđena kupcima od srpnja u razdoblju od šest mjeseci.