Zamislite sljedeću situaciju: idete se provozati zahtjevnom dionicom u svojem novom automobilu. Prije no što ste dodali gas, sustav je već s interneta skinuo podatke o vremenskim uvjetima, GPS je ubilježio planiranu rutu, a ESP sustav već prikuplja podatke o podlozi po kojoj se vozite te ograničava količinu snage koju motor isporučuje kotačima
Sustav također uzima u obzir koji ste režim aktivne šasije podesili te prije nego napadnete idući zavoj samostalno izmjenjuje brzine automatskog mjenjača naniže da biste to učinili na najdinamičniji mogući način. Zvuči znanstveno-fantastično? Možda, no riječ je o novom mehanizmu koji nam je BMW netom predstavio na Danima inovacija u Münchenu.
BMW-ov sustav koristi se i sustavom radara i kamera smještenih u prednji i stražnji kraj automobila, a mogućnosti tog sofisticiranog elektroničkog sklopa, kažu u BMW-u, ograničene su dostupnošću podataka.
Bavarci zasad ne otkrivaju kad bismo njihov adaptivni osmerobrzinski mjenjač mogli dočekati u serijskoj proizvodnji, no nagađa se da bi nova serija 7 trebala biti prva koji bi mogla profitirati od njegove ugradnje.