Smanjivanje zapremine motora, kao i broja cilindara, te uvođenje turbopunjača put je kojim su već krenuli mnogi proizvođači kako bi smanjili potrošnju i povećali efikasnost svojih vozila. Ni BMW nije iznimka
O prelasku Bavaraca na trocilindrične motore i prednji pogon nagađa se već neko vrijeme, a sad imamo i donekle službenu potvrdu ovog trenda u obliku novog videa BMW-ove obitelji motora EfficientDynamics.
Računalna animacija prikazuje BMW–ovu viziju budućnosti u kojoj će njihovi motori s unutarnjim sagorijevanjem biti zasnovani na arhitekturi 500-kubičnih cilindara s direktnim ubrizgavanjem, sustavom varijabilnog razvoda ventila Valvetronic te paralelnih turbopunjača Twin Power.
Video također prikazuju poprečno smještanje nove četverocilindrične jedinice, što znači da bi ona osim BMW-ovih modela, mogla biti dovoljno kompaktna za ugrađivanje i u Minija. Ostaje upitno hoće li se trocilindraš naći i pod poklopcem serije 3 obzirom na to da ga se u videu montira samo poprečno što jasno pokazuje da će biti namijenjen pogonjenju prednjih kotača.
BMW zasad nigdje nije iskazao podatke o performansama ili potrošnji nove generacije svojih motora.
Pogledajte!