Logotipovi su ponovno in, a ovaj trend koji je dominirao u 90-ima vratio se u velikom stilu
U anketi Vogue Runwaya u kojoj je sudjelovalo čak 7 milijuna čitatelja, odlučivalo se o 16 različitih trendova koje smo viđali ove godine poput oversize krojeva, mini suknji, 'ružnih' cipela, odijela, prugica, platformi, udobne odjeće...
Nakon provedene ankete mnoge će možda iznenaditi rezultat, a to je da su uvjerljivo pobijedili komadi s logotipovima poznatih brendova poput primjerice prepoznatljivog 'F' talijanske kuće Fendi.
Komadi s logotipovima tako su uvjerljivo zasjenili drugoplasirane zavodljive haljine koje otkrivaju trbuh za 62 posto.
Nakon dva kruga zbrajanja glasova, četiri vodeća trenda su: logotipovi, popularni hit s TikToka: balaclava, prugice i prozirni komad. I na kraju su posve zasluženo slavili logotipovi koji je u konačnici preuzeli broj 1. u posljednjem krugu, zaradivši 53 posto glasova anketiranih.
Premda trend oko kojeg se lome koplja, logotipovi su vjerojatno među najvećim trendovima koje ćemo viđati i iduće godine.
Iako ga ljubiteljice minimalizma zaobilaze u širokom luku, ovaj se modni trend našao ne samo na uobičajenim mjestima poput torbica ili npr. šalova, već i na haljinama, kombinezonima, majicama, jaknama, obući...
Jesenas je ovom trendu 'podlegla' i britanska glazbenica Dua Lipa koja je privlačila poglede u zavodljivoj haljini s potpisom Fendija i Versacea u Milanu na predstavljanju njihove zajedničke kolekcije.