Citroen je iskoristio parišku izložbu za redizajn modela C5, u limuzinskoj i karavanskoj inačici
S obzirom na to da je novi C5 s nama od 2008, promjene na vanjskom dizajnu zadržane su na minimumu pa se razlike najviše vide u dodatku LED-svjetala u prednjem svjetlosnom sklopovlju, kao i zatamnjene plastike u onome straga.
Pod poklopcem se našlo mjesta za dva nova motora. Ljubitelje štedljive vožnje trebao bi oduševiti novi e-HDI sustav koji kombinira četverocilindrični dizelaša snage 110 KS s mikro-hibridnim sustavom – tehnologijom regenerativnog kočenja i sklopa Start & Stop, čime automobil na stotinu kilometara u kombiniranom ciklusu troši prosječno 4,6 litara goriva i emitira 120 grama CO2 po kilometru.
Za one koji se ne žele odreći dinamičnosti, tu je 2.2-litreni dizelaš koji razvija 200 KS i 450 Nm okretnog momenta te ih na prednje kotače prenosi putem automatskog šesterostupanjskog mjenjača. Ovim motorom C5 do 100 km/h stiže za 8,2 sekundi te postiže 230 km/h, a u kombiniranom ciklusu troši 5,9 litara goriva na stotinu kilometara.
Redizajnirani C5 u prodaji će se naći do kraja godine.