Sve je izglednije to da će kineski saloni automobila ukrasti zvjezdanu prašinu onemoćalom detroitskom salonu. Nakon što će Audi u Pekingu pokazati izduženu verziju A8-ice, BMW seriju 5 s također dužim međuosovinskim razmakom, a Volkswagen redizajnirani Phaeton, u Šangaju će Citroen pokazati svoju konceptnu ulaznicu u ultraluksuznu klasu
Koncept Metropolis, koji nas po izgledu prednje maske pomalo podsjeća na GTbyCitroen, golem je automobil. Sa 5,3 metara dužine, duži je od produljene S-klase, a također je za dva metra širi i od Maybacha. Pritom visina iznosi razumnih 1,4 metra.
Citroen nije otkrio interijer, no zato se pod poklopcem nalazi hibridni sklop sastavljen od dvolitrenog benzinskog motora V6 s direktnim ubrizgavanjem i elektromotora, koji snagu putem automatiziranog mjenjača s dvije spojke i sedam brzina prenosi integralno na sva četiri kotača.
Pri manjim brzinama automobil koristi samo električni pogon, odnosno između 55 i 95 KS, a pri vožnji autoputom koristi benzinskim motor od 272 KS. Prema potrebi, oba motora mogu zajedno isporučivati snagu – ukupno 460 KS i 430 Nm. Brojevi se baš ne podudaraju, ali Francuzi su vjerojatno zamislili nekakvu overboost funkciju kojom motori u kraćem vremenu isporučuju više snage.