Ovih dana omiljeno piće Cockta konačno otkriva osvježeni konceptualni izgled i novi slogan Uvijek živa. Koncept kampanje, pod nazivom Nevergreen, u kultnu povijest bezvremenskog pića vaše i naše mladosti unosi novitet web serije Nevergreen, koja će s trendi vampirskom tematikom među obožavatelje Cockte unijeti novo poglavlje svježine, privlačnosti i misterioznosti
Nevergreen kampanja odvija se na 6 tržišta i to u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini te Makedoniji, a Nevergreen webizode moći ćete pratiti od 5. svibnja na www.cockta.eu
Po završetku iznimno uspješnog regionalnog natječaja na koji se prijavilo više od 400 mladih, Cockta je otkrila nove zvijezde Nevergreen kampanje: osam mladih glumaca, pobjednika regionalnih natječaja iz šest zemalja (Slovenija, Hrvatska, Srbija, Crna Gora, Bosna i Hercegovina i Makedonija) okupilo se u ožujku u Ljubljani i sa dva ugledna redatelja snimili TV spot i 10 epizoda Cocktine web serije Nevergreen. Sve popularniji format serije, koja se seli u web okružje, nastao je pod dirigentskom palicom slovenskog redatelja Mihe Knifica, dok je TV spot djelo međunarodno priznatog redatelja i tvorca filmova s Islanda – Thora. TV spot predstavlja misteriozni ulaz u prvi dio web serije Nevergreen, koji će biti prvi put predstavljen 5. svibnja 2011. na web stranici www.cockta.eu.
Web serija Nevergreen prikazivat će se na web stranici www.cockta.eu 10 tjedana, po jedna epizoda svaki tjedan od početka svibnja do kraja lipnja. Cockta će na taj način zajedno s novim TV spotom biti prisutna na tržištima Slovenije, Hrvatske, Srbije, Crne Gore, Bosne i Makedonije. U sljedećih par mjeseci očekuju se proljetne promidžbe raznih okusa, Cockta zabave i brojne druge Cockta aktivnosti, koje će repozicionirati kultni brand i sudjelovati u stvaranju priče o piću vaše i naše mladosti i za nadolazeće generacije.