NTL

Donirao mandarine djeci u Krapini, Dugoj Resi i Soblincu!

17.10.2013 u 08:42

Bionic
Reading

Društvo Narodni trgovački lanac d.o.o. simbolično je obilježilo svjetski dan hrane kroz donaciju prvih ovogodišnjih mandarina iz doline Neretve djeci iz osnovnih škola i vrtića u Krapini, Dugoj Resi i Soblincu

SOBLINEC, 16. listopad 2013. – Društvo Narodni trgovački lanac simbolično je obilježilo svjetski dan hrane u svojim prodajnim centrima u Soblincu, Krapini i Dugoj Resi gdje su u srijedu 16. 10. 2013. kupci počašćeni pečenim kestenima, mladim vinom ili pivom, a upriličene su i razne degustacije hrane.

Samo u srijedu u prodajnim mjestima NTL-a u tri navedena centra kupci su za 5 kg kupljenih mandarina darivani praktičnom platnenom torbom „Ja čuvam prirodu“!

„Očuvanje prirode prva je pretpostavka za osiguranje hrane, a zdrava hrana i zdravlje naše djece zajednička briga svih nas koji živimo ili radimo u ovoj zajednici“ – napomenula je Ivana Vergot, komercijalna direktorica društva NTL prilikom obilaska prodajnog centra u Krapini . Tu priliku, iskoristila je i za darivanje djece iz OŠ Sida Košutić, Radoboj kojoj je Narodni trgovački lanac donirano 50 kg svježe mandarine iz doline Neretve te tako, na simboličan način obilježio svjetski dan hrane.
Na svjetski dan hrane istu donaciju od 50 kg mandarina NTL je uručio OŠ Ivan Granđa iz Soblinca, te dječjem vrtiću i jaslicama iz Duge rese.

O grupi NTL

U Grupu NTL okupljeno je 8 hrvatskih trgovačkih društva :

DINOVA - DIONA d.o.o., Zagreb, STUDENAC d.o.o., Omiš, BOSO d.o.o., Vinkovci, PEMO d.o.o., Dubrovnik, BAKMAZ d.o.o., Zadar, METSS d.o.o., Čakovec, TRGOSTIL d.o.o., Donja Stubica, TRGOVINA KRK d.o.o., Malinska i GAVRANOVIĆ d.o.o., Zagreb

Grupa NTL djeluje na više od 1.300 prodajnih mjesta na teritoriju čitave RH, od kojih je 206 prodajnih mjesta u zajedničkom vlasništvu Grupe. Broj zaposlenih premašuje brojku od 8.000 zaposlenika, dok je ukupno ostvaren godišnji prihod u 2012. god iznosio gotovo 5 milijardi kn.

Od 2011. godine društvo Narodni trgovački lanac svoje poslovanje značajnije širi i u segmentu veleprodaje kroz otkup i opskrbu članica grupe NTL svježim voćem i povrćem, te plasmanom vlastitog branda mandarina Narina na domaćem i inozemnom tržištu.