Tristo konjskih snaga na prednjoj osovini novog Ford Focusa RS, mnogima se već u najavi činilo suludim. Što kažete onda na 345 KS?!
Problem s previše konjskih snaga kod prednjeg pogona jest što dovode do nastanka famoznog 'torque-steera', a automobil se muči s njihovim prenošenjem na podlogu. U Fordu su Focus RS stoga opremili diferencijalom s ograničenim proklizavanjem kao i arhitekturom ovjesa McPherson, koju nazivaju RevoKnuckle.
Njemački tuner Loder1899 vjeruje da je ovakav 'set-up' dovoljan da podnese i više snage – točnije 345 KS! Novi filter zraka i unaprijeđeni ispušni sustav uz još neke dorade koje Loder1899 ne spominje u medijskom izvješću povećalo je snagu, a novi set aerodinamičkih dodataka kao i snižavanje ovjesa za 35 milimetara osiguralo da automobil ne 'poleti' u vožnji.
Njemački tuner nije otkrio kako se povećanje snage odrazilo na ubrzanje i krajnju brzinu automobila