Massova kampanja jesen-zima 2014/2015. ugledala je svjetlo dana, a prve vizuale, kao i prethodnih sezona, krasi neosporno najeksponiranija žena godine - Severina
Pjevačica Severina htjela je staviti cipele u prvi plan pa je izmijenila nekoliko imidža - od djevojke iz susjedstva do toga da se potpuno gola sakrila iza velike vrećice.
Massovom kolekcijom jesen-zima dominiraju alternativni modeli čizama, obogaćeni zanimljivim detaljima poput remenčića, metalnih kopči i zip zatvarača, a crna boja okosnica je nove kolekcije i imperativ svake ženske garderobe.
Već treću godinu zaredom Mass, vodeći zastupnik svjetskih robnih marki, nepogrešivo bira Severinu i teško da bi je netko mogao zamijeniti u predstavljanju najnovije kolekcije jesen-zima 2014/2015. Ona savršeno utjelovljuje Massovu ženu - prirodnu, opuštenu, punu samopouzdanja, s briljantnim osmijehom na licu te spremnu na nove izazove, izjavili su iz Massa na snimanju nove reklamne kampanje ovih dana održanog u Zagrebu.