Angažman vrijedan gotovo 8 milijuna američkih dolara za projekt 'All for Children' u Bangladešu
H&M proširuje svoju suradnju u projektu 'All for Children' s UNICEF-om, Dječjim fondom Ujedinjenih naroda kako bi se uključio i Bangladeš. Doprinos H&M-a ovom projektu iznosit će ukupno 7,99 milijuna američkih dolara, što je dosad H&M-ova najveća donacija ulaganju zajednice. Ime All for Children H&M daje dugoročnim projektima koje podupire, a svrha im je unaprjeđenje obrazovanja i pružanje bolje zdravstvene skrbi za djecu u zemljama u kojima djeluje H&M. Projekt u Bangladešu trajat će od 2012. do 2017.
'Bangladeš je važna zemlja proizvodnje i želimo pridonijeti pozitivnom, održivom razvoju. Svrha projekta 'All for Children' je holistički pristup razvoju djece u sirotinjskim četvrtima Dhake. Budući da H&M vjeruje kako su djeca, koja nauče čitati i pisati, u boljoj poziciji prilikom donošenja informiranih odluka o svojoj budućnosti, želimo postići da 40.000 djece pohađa školu', kaže Karl-Johan Persson, glavni direktor H&M-a.
Cilj projekta je da oko 40.000 djece u dobi od 3 do 14 godina u određenim sirotinjskim četvrtima Dhake dobije bolji pristup kvalitetnom obrazovanju, temeljnim životnim vještinama i službama socijalne zaštite. Očekivani dugoročni utjecaj projekta je doprinos ukupnom smanjenju siromaštva i poboljšanim uvjetima zarade za život za obitelji, a u širem kontekstu, poboljšanje društvenog razvoja u Bangladešu
'Kvalitetno obrazovanje osnovno je ljudsko pravo, ali za mnogu djecu u Bangladešu to pravo još nije zaživjelo. Neka djeca povremeno pohađaju školu, ali su u stalnoj opasnosti da će je napustiti. UNICEF-ovo partnerstvo s H&M-om pomoći će u jačanju kvalitete ranog učenja, predškolskog i temeljnog osnovnoškolskog obrazovanja, temeljnih životnih vještina i usluga socijalne zaštite za djecu koja žive u sirotinjskim četvrtima i koja su među najranjivijima u društvu. Zahvaljujemo H&M-u na velikodušnoj potpori za djecu Bangladeša', kaže Pascal Villeneuve predstavnik UNICEF-a za Bangladeš
Dana 18. listopada H&M će nastaviti prošlogodišnji uspjeh i pokrenuti novu kolekciju All for Children, 25% od sveukupne prodaje iz ove kolekcije ići će UNICEF-ovu radu u sklopu programa All for Children u Bangladešu.