STARE NAVIKE TEŠKO UMIRU

Helena Christensen ponovno pred foto-objektivima

29.10.2009 u 08:00

Bionic
Reading

Unatoč tomu što je zašla u četrdesete, bivši supermodel Helena Christensen i dalje izgleda sjajno, pa ne čudi stoga što je mnoge kompanije i dalje odabiru za svoje zaštitno lice

Lijepoj Heleni Christensen godine očito ne mogu ništa. Izgleda bolje nego ikada, a ne nedostaje joj ni poslovnih ponuda. Naime, Helena je nedavno postala zaštitno lice kampanje švicarske robne marke Odd Molly te je snimila modni editorijal za kolekciju jesen-zima.

Iako je posljednjih godina uglavnom radila iza foto-objektiva, još uvijek se dobro snalazi i ispred njih. Čini se da stare navike teško umiru, na radost brojnih obožavatelja lijepe Dankinje.

Ovo nije jedina kampanja bivše manekenke. Posljednjih mjeseci njezino je lice krasilo i oglase kompanija Agent Provocateur, Tommy Hilfiger i Monsoon.

Helena je za Odd Molly pozirala na štokholmskim ulicama u zanimljivim i neobičnim modelima koje krasi romantičan štih.