POSLOVNI KRAH U SAD-U

Ima li Zara problem s veličinama odjeće?

16.08.2012 u 14:45

Bionic
Reading

Poznati španjolski lanac ulične mode Zara postao je pravi must-have u brojnim ormarima. No usprkos velikom uspjehu u Europi, Zara ima popriličnih problema s prilagođavanjem veličina u SAD-u

Najpopularniji i najmoderniji Zarini odjevni predmeti redom nose naziv 'skinny', a zbog pogrešnog postavljanja veličina još uvijek nisu uspjeli pronaći svoju publiku u SAD-u. I dok Zari posao cvate u Europi, koristeći ponudu i potražnju brze mode koja uključuje proizvodnju onog što se dobro prodaje, nad Zarinu slavu u SAD-u se nadvila sjena, piše Elle.

Tako u članku u The Economistu stoji: 'Zara se jako bori u Americi. Naprimjer, u Zarinoj ponudi su vrlo trendi krojevi koji su i vrlo uski. Međutim, izvan velikih gradova, Amerikanci daju prednost klasičnijoj i udobnijoj odjeći.'

Određivanje veličine odjeće je stalno prisutan problem u modnoj industriji, bez obzira radi li se o lancima ulične mode ili pak o dizajnerima koji jednostavno odbijaju samu pomisao na to da prodaju odjeću veću od broja 44.

Međutim, Zarin problem ne predstavlja raspon veličina, već manjkavost većih brojeva kada se radi o trendi komadima odjeće poput skinny traperica ili pak vrlo uskim rukavima.

Brojevi i veličina odjeće oduvijek su predstavljali problem brendovima koji su nudili odjeću širokom spektru potrošača. Mnogi brendovi nude i krivo određene brojeve te su veći krojevi određeni manjim brojevima, omogućujući tako da osoba koja nosi broj 40 ili 38 bez problema uđe u broj 36, piše Daily Mail.

Model Crystal Renn jednom prilikom je istaknula taj problem s veličinama koji se ne pojavljuje samo kod Zare, već i kod drugih brendova. 'Dugo vremena sam nosila sve brojeve do konfekcijskog broja 46. Sada pak nosim 36, 38, ponekad čak i 40, ovisno o tome kojeg dizajnera nosim.'

S konkurentima kao što su H&M i TopShop, Zara će možda ipak morati prilagoditi svoje uobičajene modele da bi odgovarali Amerikancima koji na široj skali nemaju sličan ukus kao kupci u Europi i Aziji. 

Iako jednostavni, klasični odjevni komadi koji nisu dizajnirani samo za uski krug potrošača obično bolje prolaze kod masovnih kupaca, najveći broj onih Zarinih trenutno želi moderne uže krojeve, i to u veličini koju nose.