ŠTO KAŽETE?

Ivan Dečak se dobro ufurao u ulogu manekena

23.09.2015 u 09:51

Bionic
Reading

Ivan Dečak, jedan od mentora u 'The Voiceu' i frontmen virovitičke rock grupe Vatra, utjelovio je modernog i avangardnog muškarca u lokalnoj kampanji talijanskog brenda Antony Morato, snimljenoj u Hrvatskoj

Kroz urbane vizure Zagreba, grada u koji se Ivan zaljubio još kao klinac, jedan od najbrže rastućih talijanskih modnih brendova za muškarce donosi priču o slobodi i kreativnosti pojedinca, priču o samosvjesnom muškarcu koji pridaje pozornost individualnom stilu odijevanja u koju se savršeno uklopio poznati domaći roker.

Prepoznatljive stepenice sportskog centra Arena, užurbano tramvajsko stajalište na Savskom mostu, minimalističke linije Muzeja suvremene umjetnosti, retro restorana RougeMarin te obrisi grada s krova hotela Arcotel Allegra poslužili su kao kulisa zagrebačke razglednice nastale u sklopu kampanje 'Places', a ona pokazuje da su ulice najbolja modna pista.

Kolekcija za jesen/zimu 2015/16. brenda Antony Morato donosi tri linije – Black, Gold i Silver. Čvrst i strog stil Black krase vedre i jarke boje, poput intenzivne crvene i zelene. Linija Gold, koja tradicionalno donosi casual odjevne kombinacije, podsjeća na buntovno vrijeme 60-ih godina prošlog stoljeća, dok Silver donosi jakne i veste proizvedene od obloženog i prošivenog najlona, zanimljive printove te eksplozivne boje, poput narančaste i bluette.