Dok Volkswagen kuje planove kako od Toyote preuzeti poziciju najvećeg svjetskog proizvođača automobila, ni u KIA-i ne spavaju
Korejski proizvođač u sinergiji s Hyundaijem juriša na treće mjesto u svjetskom automobilskom poretku, te pritom ne bira sredstva, odnosno ne ostavlja nijedan segment neispunjenim. Nakon što su u SAD-u pokrili gotovo sve sektore, osim superautomobilskog, KIA i Hyundai se na isto spremaju i u Europi.
Tako bismo uskoro i s ove strane Atlantika trebali dočekati novu Optimu, no i luksuznu limuzinu građenu na platformi Hyundai Equusa kojom Korejci planiraju konkurirati Mercedesovoj S-klasi, BMW-u serije 7 i Audiju A8.
Najprestižniji model koji KIA trenutno ima u ponudi jest Cadenza koja se koristi platformom s prednjim pogonom, no nadolazeći K9 trebao bi se okoristiti stražnjom 'vučom' platforme Genesis. Konceptni ili čak serijski model trebali bismo, navodno, vidjeti već na jesenskom autosalonu u Frankfurtu.
KIA-ina formula je provjerena – solidne performanse i hvale vrijedna pouzdanost uz atraktivan dizajn, a sve po prihvatljivoj cijeni. Upravo je ovakva jednadžba spasila korejskog proizvođača od pada prodaje u minulim recesijskim godinama kada je trpjela globalna automobilska industrija.
No hoće li to biti dovoljan mamac i za razmažene europske poslovnjake navikle na beskompromisni luksuz, vrhunske performanse i prestiž koji sa sobom nosi razvikani brand? Bili živi pa vidjeli.