Kao da cijenom od gotovo dva milijuna kuna nije bio dovoljno ekskluzivan, Lexusu je svoj prvi superautomobil odlučio učiniti još egzotičnijim predstavljanjem ekskluzivne 'specijalne izvedbe' LFA
LFA Special Edition, koju su pojedini mediji nazvali Nurburgring Edition, nudit će se u četiri različite boje vanjskog premaza – crnoj, mat crnoj, narančastoj i 'najbjeljoj' bijeloj.
Što se tiče tehničkih unapređenja, ona se odnose na novi aerodinamički paket koji uključuje novi spliter sprijeda i prilično uočljivo aerodinamičko krilo od polimera ojačanog ugljičnim vlaknima straga. Tu su i lakše felge od lake aluminijske legure na koje su omotane slick gume; rekalibracijom ECU-a snaga podignute su za 10 KS na 570 KS, a specijalni LFA profitirao je i od krućeg – trkaćeg ovjesa.
Rekalibrirani mjenjač također je brži te će nuditi izmjene stupnjeva prijenosa u 0,15 sekundi umjesto dosadašnjih 0,2. Cijene i datum početka isporuke, kao i količina koju Lexus planira proizvesti zasad nije poznata.