SAMO ZA ODLIKAŠE

Lexus zabrijao da je Ferrari, sam bira kupce za LFA

22.01.2010 u 14:48

Bionic
Reading

Sve je izglednije da lukusuzni ogranak Toyote Lexus pati od 'Ferrarijevog sindroma'. Naime, japanski proizvođač je ciljanim klijentima za svoj novi superautomobil LFA počeo nizati neobične zahtjeve baš kao što je talijanski proizvođač nekoć to činio prilikom lansiranja Enza

Jedini problem za Lexus jest taj što Ferrari ima ime kada su u pitanju sportski i superautomobili, dok je Lexus u svijetu stekao renome zahvaljujući kvalitetnim limuzinama i SUV-ovima.

Ipak, Toyotin luksuzni brend utukao je godine razvoja i puste milijarde u razvoj svog 'halo-automobila', a čak ni po cijeni od gotovo dva milijuna kuna po primjerku Lexus neće zaraditi niti kune. Da stvar bude bolja, očekivanja japanskog proizvođača za kupce LFA su neviđena i gotovo na razini bezobrazluka.

Tako Lexus LFA neće prodavati krajnjim kupcima, već će im ih ponuditi na leasing. Štoviše, kako piše Wall Street Journal, Lexus će sam birati tko će dobiti priliku kupiti njihov automobil prema određenim kriterijima kao što su: mjesto gdje kupac živi, koja druga vozila posjeduje te ono najbolje – kuda se i koliko često planira voziti u LFA.

Kao što je rekao jedan od Lexusovovih menadžera: 'Želimo da LFA bude viđen na cesti, ispred određenih restorana te da u njemu ne uživa samo jedna osoba u privatnoj garaži.'

Sve to možda zvuči suludo, no ako je Ferrari slično uspio provesti u djelo s Enzom, samostalno odabrati kupce, onda valjda može i Lexus. Valja napomenuti da je japanski proizvođač već zabilježio predbilježbe za prvih 160 primjeraka namijenjenih japanskom tržištu. Lexus će proizvesti svega 500 primjeraka LFA.